המולטי טאסקרים, או דברים טובים באים דווקא באריזות גדולות



אחרי שסקרתי בפוסטים נפרדים את הברונזרים, הסמקים וההיילייטרים החביבים עלי ביותר, בואו נדבר על מוצרים המכילים את שלושתם ביחד.
אני מחבבת מאוד את קונספט המולטי טאסקרים שבעצם "מקבצים" בתוכם מספר מוצרים שונים - נוח לי לשים בתיק, נוח לי לנסיעות ובקיצור, נוח.
בגדול ברונזר, סומק והיילייטר נחשבים כמשלימים זה את זה וההנחה "המסורתית" (והמילה הזאת היא במכוון במרכאות, כי ישנן מתודות שונות להנחתם) שלהם היא:
ברונזר מתחת לעצם הלחי,
סומק על תפוחי הלחיים,

היילייטר על עצם הלחי,
ולכן הגיוני לגמרי שחברות הקוסמטיקה יגישו לנו מוצר אחד המאגד בתוכו את שלושתם.


בחרתי להציג 4 מהם:



הקבוצה המובחרת






מאק אוהבים להשיק במסגרת הקולקציות המוגבלות שלהם את המולטי טאסקרים הללו, והנה לפניכן שניים מתוכם:

ה- Mineralize Skinfinish בגוון Pink Power של מאק מקולקציית Wonder Woman (הושקה במרץ 2011), הוא מוצר שחיכיתי לו עוד מהרגע שהתחילו השמועות על הקולקציה. הגודל שלו ענק (20 גרם) והעיצוב מקסים ולגמרי עושה כבוד ל- Wonder Woman המקורית.
הברונזר הוא בגוון חום בהיר מאט, הסומק בגוון ורדרד אפרסקי בהיר ומבריק וההיילייטר בגוון זהוב חיוור ושימרי.



מאק Wonder Woman

סווטצ'ים-

מימין לשמאל-ברונזר, סומק והיילייטר





קולקציית מאק VERA הושקה במרץ 2012 והורכבה ממוצרים בהשראת עבודותיה של האמנית האמריקאית ורה ניומן. המולטי טאסקר כאן היה Pearl Matte face powder שאני רכשתי בגוון Flower Fantasy.
הברונזר בגוון חום קורל מאט שאמנם לא מהווה חום "קלאסי" לברונזר אבל בכל זאת עושה הצללה יפה על העור הבהיר יחסית שלי, הסומק ורוד סגלגל חיוור וההיילייטר הוא סלמון שימרי עדין.



מאק VERA



סווטצ'ים-

מימין לשמאל-ברונזר, סומק והיילייטר






את ה- Blush Bronzer Trio של NARS ידעתי שאני חייבת להזמין מיד כשראיתי אותו לפני כחודש וחצי באתר kiss and makeup.
מדובר בנרתיק מלבני קשיח וחביב, המאכלס בתוכו את 3 הכוכבים של המותג - ברונזר Laguna המוצלח שהוא חום כהה עם מעט שימר, סומק Orgasm והיילייטר Albatross שהוא לבן בוהק ומבריק - אבל אל תטעו, על העור ועם טשטוש טוב הוא נותן הארה מהממת.
הוא עדיין מוצע למכירה באתר האינטרנט של NARS (שלצערי אינו עושה משלוחים לישראל).





נארס



סווטצ'ים-

מימין לשמאל-ברונזר, סומק והיילייטר






וסוף סוף אני מגיעה לקרם דה לה קרם, היהלום שבכתר, הכוכב הנוצץ שרציתי לרכוש ברגע ששמעתי על השקת הקולקציה הזאת: Terra Azzurra Bronzing Powder & Blush של גרלן ואמיליו פוצ'י.
באמת שאין לי מילים לתאר את המוצר היפהפה הזה שיושב בתוך קופסית מעץ הנסגרת על ידי מגנטים, מגיע בתוך פאוץ' מעלף ויש לו גם ריח מדהים ! 
מעבר ליופי החיצוני, המרקם שלו נעים, הגוונים עדינים מאוד ומשתלבים בהרמוניה מושלמת - חום בהיר לברונזר, ורוד סגלגל ופיץ' לסומק ושמנת להיילייטר, הכמות מכובדת (16 גרם) והמחיר... מזעזע !!
אבל ממש לא אכפת לי. חלמתי עליו, קניתי אותו, ואתן יודעות מה, אחרי ההנחות שהיו בסופר פארם החודש, אני חיה עם המחיר הסופי בשלום.




גרלן ופוצ'י



סווטצ'ים-

מימין לשמאל-ברונזר, סומק והיילייטר





אבל.. נראה לכן שהסתפקתי בזה ?
הייתי פשוט חייבת את המברשת התואמת של הקולקציה, מדהימה בפני עצמה ועם פאוץ' מתוק משלה - Pinceau Powder Brush.
היא מצוינת להנחת סמקים וברונזרים, ובאין מברשת מתאימה אחרת בסביבה ניתן אפילו להשתמש בקצה שלה בעדינות כדי להניח גם את ההיילייטר.



גרלן ופוצ'י




ועכשיו 2 מוצרי האספנות הקסומים הללו יושבים אצלי על שידת האיפור, מדי פעם אני בוהה בהם, מלטפת אותם בעדינות, משתמשת בהם בקמצנות ופשוט שמחה שהם שלי - לגמרי תחשבו על גולום והטבעת בסרט שר הטבעות :)



 


Comments

  1. מור, איזה דברים מהממים! המברשת מדהימה וברור שהיית חייבת לקנות אותה, הבשת״פ בין גרלן לפוצ׳י כ״כ מושלם שאסור לפספס את הממתקים שהוא יוצר. תתחדשי ותודה על פוסט מצוין :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. שריתוש, איזה כיף שבאת לבקר, תחזרי תמיד!
      אני כל כך שמחה שמישהי מבינה אותי, כשכתבתי את הפסקה הזאת בפוסט חשבתי לעצמי שרק "משוגעות אמיתיות לדבר" יוכלו להבין למה הייתי חייבת לגהץ את האשראי על היופי הזה.
      וכמובן - תודה רבה על הפרגון :)

      Delete
  2. נועדו בשבילי! 3 ב 1 זה השם השני שלי (אולי הראשון אפילו)

    הפוצ'י מעלפים - הקנקן שווה בלי קשר לתוכנו שבוחני שמוצלח לא פחות. לא - לא הייתי משלמת, אבל כל הכבוד שפרגנת לעצמך. תתחדשי

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אפרת!
      הפוצ'י מוצלח מכל הבחינות, עושה שמח לעיניים ובפנים.
      והמוצרים האלה הם כמו למשל הפלטות של ה-4 צלליות, פשוט מגישים לך במארז אחד את כל החבילה בגוונים משלימים ומחמיאים, ואפשר מה שנקרא - "לצאת לדרך" :)

      Delete
  3. את.... רעה אחת...למה? תכף תביני!
    אני אוהבת את המולטיטאסקינג הללו... מאוד... ולרוב הם של חברות יקרות...וקשה לי לעצור את עצמי!
    לא מספיק שאת שני הראשונים רציתי, ושהגעתי לחנות הם כבר היו בSold out עכשיו את מנפנפת בהם מולי? לא יפה!
    יקירתי, נהנתי מאוד לקרוא אותך ואת הפוסט, המוצרים שבחרת מהממים, ועושים עבודה נפלאה=]

    ReplyDelete
    Replies
    1. מתנצלת מראש על העוול שגרמתי לך :(
      יש קולקציות במאק (לא כולן)שברור שחייבים לשים את הידיים עליהן "מהר מהר לפני שייגמר" כי הן באמת מוצלחות, ובדרך כלל כשאני מגלה שיש מולטי טאסקר בקולקציה אני רצה לחנות..
      ותודה על המחמאות ומחזירה לך בחזרה - אוהבת מאוד את הבלוג המקסים שלך!

      Delete
    2. לפעמים אני לא מספיק מהירה(אני כמובן מאשימה אותם שהם לא מביאים מספיק לחנות... למה שאקח אשמה אם אפשר לגלגל הלאה?:))
      אני אראה אולי יגיע לאתרים למינהם...ואז הם יגיעו אליי=]

      Delete
    3. אין ספק שהאשמה היא בהם - זה שאנחנו נמצאים אי שם במזרח התיכון ממש לא אומר שלא מגיע לנו לקבל כמויות מכובדות של מלאים כמו ארה"ב ואירופה :),
      ושאני לא אתחיל בכלל לדבר על כמה מעצבן זה שיש קולקציות איפור שמושקות בכל העולם חוץ מבישראל!

      Delete
    4. זה תלוי אבל בסניף יש סניפים שנשאר בהם מלא כשבאחרים נגמר הרוב...

      Delete
    5. נכון מאוד - אני אוהבת לקנות בסניף של מאק בקניון הזהב בראשל"צ, מעבר לזה שהמוכרות שם מקסימות בדרך כלל נשארים להם מלאים כשבסניפים האחרים באזור המרכז כבר נגמר :)

      Delete
  4. מהממים!
    על הנארס והגרלן לגמרי כתוב השם שלי :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. לגמרי מהממים, ואל תהססי לגביהם - מוצלחים ומשמחים את הלב !

      Delete
    2. את הנארס יש לי, פשוט כל מוצר בפני עצמו :)
      במאק אני פחות אוהבת את המוצרים המינרליים, אבל יש לי סומק משולב מהקולקצייה הראשונה.
      ועם הפוצ'י אני מתאפקת, כי יש לי הרבה דומים, אבל לכי תדעי......:)

      Delete
    3. אז מה, גם לי יש את הסומק וזה עדיין ממש לא מנע ממני להזמין את המארז (מכורה לאיפור, כבר אמרתי..), ודרך אגב ההמלצה שלך בתגובות בפוסט הברונזרים שלי על הלגונה הייתה זו שדחפה אותי סופית להזמין אותו, רק שתדעי :)
      ובאמת שלגבי הפוצ'י אין לי מה לומר לך חוץ מבהצלחה בלנסות להתאפק - אני נשברתי בערך אחרי 3 דקות, חלשת אופי שכמותי..

      Delete
  5. תשמעי המברשת מהממת.... אין דברים כאלה.
    מתי יצאה הקולקצייה ואיפה? עדיין יש אותה?
    תשמעי הפוסט הזה אלה חדשות בשבילי.. תמיד הייתי רואה את כל המוצרים האלה מרחוק והייתי אומרת לעצמי שזה בשביל העיצוב חשבתי שאת מעבירה מברשת ומערבבת הכח ומקבלת גוון אחד.. אז חשבתי שזה חארטה חחח.
    קיצור פתחת בשבילי עולם חדש אבל השאלה היא אם זה נוח.?? כי אם את מרפרפת עם מברשת על סומק יש פחות סיכויים שיצא כתם אבל ככה שאת צריכה לאסוף מנקודה קטנה או פס צר זה יהיה ממש בקטע על המברשת ולא על כולה לא?

    ReplyDelete
    Replies
    1. המברשת פשוט סופנית, סוג של יצירת אמנות אפילו?
      הקולקציה יצאה בחו"ל לפני כחודשיים לדעתי, ואני קניתי אותה בגרלן בסופר פארם לפני כשבועיים ככה שיש בהחלט סיכוי טוב למצוא אותה.
      שמחה מאוד שהצלחתי לחדש לך -
      יש דרך אגב גם מולטי טאסקרים שניתן בהחלט לערבב יחד ולקבל גוון מיוחד, ולשאלתך האם זה נוח לאסוף כשיש פסים צרים, אני מניחה את המברשת בזווית ולא עם כל השטח שלה, וגם אם "בטעות" אספתי קצת מההיילייטר למשל, הגוונים מראש כל כך הרמוניים שזה בכל מקרה משתלב יפה ביחד :)

      Delete

Post a Comment