איפור ממגנט


אפתח בפרגון נאות.
את מותג האיפור אינגלוט לא הכרתי כלל עד לסוף שנה שעברה, ולכן כמבקרת קבועה בקניון הזהב בראשון לציון עברתי ליד השלט הענק שהוצב בכניסה לחנות טרם פתיחתה מספר לא מבוטל של פעמים והתעלמתי ממנה.
אבל כשהחל רחש בבלוגספירה לגבי המותג והגעתו לארץ, ובזכות הבלוגריות שכתבו עליו (דוגמת פיצ'ה ולבנת) עשיתי 1+1 והבנתי שמדובר במותג מצוין שיימצא ממש בהישג ידי.
מאז אינגלוט נכנסו למסלול ההליכה הקבוע שלי בקניון שכולל את ללין - אינגלוט - מאק - סבון של פעם - סופר פארם - ביוטיקייר (למי שלא מכירה את הקניון הענק הזה, זה פשוט מסלול "טבעי" לחובבת הטיפוח המצויה מהאגף החדש לאגף הישן שלו).

אינגלוט (Inglot) הוא מותג איפור פולני שהוקם לפני למעלה מ- 25 שנה על ידי Wojtek Inglot, כימאי שעבד באותה תקופה במחלקת מחקר ופיתוח בחברת תרופות. מטרתו הייתה לייצר מוצרים איכותיים במחירים הגיוניים, וכיום החברה גם עובדת עם מאפרים ויועצי צבע כדי להישאר מעודכנת בטרנדים המובילים.
כמו בשאר מותגי האיפור המקצועי, גם כאן ניתן למצוא מגוון של מוצרי איפור, לקים, עזרים ומברשות, 
והכוכבת של המותג שמייחדת אותו מהשאר היא ה- Freedom System, שיטה המאפשרת לבחור ולשלב מגוון של צלליות, פודרות וסמקים דחוסים בתוך פלטות איפור מגנטיות מעוצבות.

אלה המוצרים שרכשתי מהם עד היום:

הנבחרים




הקונספט של פלטות מגנטיות המאפשרות לי הרכבת מוצרים כאוות נפשי קוסם לי מאוד. יש לי די והותר פלטות סטנדרטיות שברובן, ולא משנה אם זו פלטה של 4 או של 12 צלליות, תמיד תימצא צללית אחת לפחות שהיא לא בדיוק הגוון שרציתי אבל התפשרתי כי השאר התאימו לי. לעומת זאת ברגע שאני בוחרת לפי הצרכים שלי מן הסתם לא תהיינה פשרות כאלה.
הפלטות של אינגלוט אסתטיות מאוד לטעמי, ויש להן טריק נוח לשליפת הצלליות החוצה (שבדרך כלל עובד) - עוברים מעל הצללית עם המגנט של מכסה הפלטה והיא "קופצת" החוצה בקלילות.


הפלטה המגנטית הגדולה מכילה פודרה, סומק ו-2 צלליות.

מימין לשמאל-פודרה, סומק, צלליות


הפודרה Pressed Powder 14 טובה מבחינת התחושה על העור ונטרול הברק. הבעיה איתה מבחינתי זה שמספיק רפרוף עם המברשת ומתפזרים המון פירורים לכל עבר שגורמים לאובדן חומר רב, דבר שאני לא מצפה לו מפודרה דחוסה ושלא קורה עם הפודרות הדחוסות של מאק או של אהבה למשל.
הסומק AMC Face Blush 53 בצבע חום בהיר עם תת גוון ורוד סובל גם מ"מחלת ההתפוררות" וזהו חסרונו היחיד. אני מניחה אותו בקלילות על הלחיים ומקבלת הסמקה בריאה, ולמרות שהוא נראה מאוד שימרי בפאן, על הלחיים מופיע ניצנוץ עדין בלבד ומחמיא מאוד.
הצלליות 114R (סגולים) ו- 118R (ורודים בהירים) מסדרת Rainbow נרכשו כי מצא חן בעיני מאוד השילוב של הגוונים והאפשרות לקבל 3 ב- 1. בדיעבד אני מצטערת על הרכישה שלהן היות והפיגמנט (מלבד של הסגולה הכהה) חלש מאוד, ברמה שאני מרגישה צורך "לגרד" אותן כדי לקבל איזשהו צבע על העפעף וגם אז הוא לא חזק.
* דרך אגב, כאשר מופיעה הקידומת AMC שפירושה Advanced Makeup Components מדובר בסדרת מוצרים בפיתוח מתקדם יותר, למשל ללא טלק.




הפלטה הקטנה מורכבת מ- 3 צלליות בגוונים שימושיים המאפשרים שילובים מגוונים.

מימין לשמאל - מספר 402, 48, 397


ה-2 שבצדדים הן בגימור Pearl והאמצעית היא בגימור AMC Shine.
שלושתן מאוד פיגמנטיות ושימריות ואני משיגה איתן על העפעף צבע עשיר ומרשים ללא מאמץ מיוחד, וצללית מספר 397 יכולה בנוסף לשמש כיופי של היילייטר.

סווטצ'ים-

מימין לשמאל - מספר 402, 48, 397





הסומק הקרמי נקרא AMC Cream Blush מספר 83.





הצבע שלו בקופסית נראה מאוד חזק ויכול בהחלט להרתיע במבט ראשון, אבל הוא נוח לשימוש ועם טשטוש זריז בעזרת האצבעות או עם ה- stippling brush של Real Techniques, מתקבל גוון חי ומקסים:

 
ימין - כמות מרוכזת, שמאל - לאחר טשטוש






פריימר לעיניים Eye Makeup Base.

פריימר עיניים


פריימרים בכלל ופריימר לעיניים בפרט מיועדים לשפר את עמידות המוצרים שמונחים מעליהם, ולכן הציפייה שלי מפריימר עיניים טוב הוא לצאת בבוקר ולחזור בסוף היום עם (כמעט) אותו איפור עיניים - ללא "תזוזות ודהיות" משמעותיות.
הוא מאוד מאוד קרמי ולחותי ולכן כשמניחים אותו מספיקה כמות קטנטנה וצריך לעבוד מהר ולהטמיע אותו בזריזות אחרת הוא מתחיל ליצור "פסים" על העפעף, ואני יכולה להעיד שכל צללית שהנחתי עליו לאחר מכן נראתה עשירה יותר והחזיקה מעמד ללא דהיות לאורך שעות רבות.




את המסקרה Perfect Length & Define Mascara קניתי לאחר שקראתי עליה המלצה בבלוג
beauty is in the air, ואין ספק שהיא הצלחה.


Perfect Length & Define Mascara


האפליקטור שלה ייחודי ובנוי כמסרק שיניים מגומי ולקח לי כמה שניות להתרגל לעבוד עם מסרק ולא עם מברשת כמו שיש לרוב המסקרות, אבל ברגע שהבנתי את העיקרון זה הפך להיות נוח מאוד - אין סיכוי לבזבוז או התקשות של חומר מיותר כמו שקורה על המברשות, וכתוצאה מכך היא אוספת כמות חומר מדוייקת  ונותנת לריסים מראה מובחן ומופרד.




בנוסף קניתי בקבוק מיניאטורי המכיל מסיר איפור וקיבלתי דוגמית של הפריימר לפנים.

ימין - מסיר איפור, שמאל - פריימר



את הפריימר לפנים פחות חיבבתי. הוא במרקם ג'ל על בסיס סיליקוני והכמות שבדוגמית הספיקה לי לשני שימושים שלאחריהם צצו לי פצעונים. היות ואת תקופת הפצעונים שלי עברתי די ממזמן, הוא הפך להיות החשוד העיקרי ואני מוותרת עליו.

מסיר האיפור לעומת זאת מוצלח מאוד. השתמשתי בו גם להסרת איפור עיניים כבד ועמיד במיוחד, והוא פשוט המיס את הצלליות, האייליינר והמסקרה בקלילות וללא גרימה של צריבה או "עננים" בעיניים, ואני אחזור לרכוש אותו בגודל המלא.


ומילה (טוב, אולי קצת יותר ממילה..) לסיום לגבי התמחור.
שאלתי פעם באחת מרשתות האיפור למה הבדלי המחירים ביננו לבין ארץ המקור הם כל כך גבוהים, וכשהמוכרת התחילה לגמגם ולספר לי ש"מה לעשות, פה זה המזרח התיכון ועלויות שינוע הסחורה מחו"ל גבוהות מאוד" פשוט הבנתי שנמצאה דרך נהדרת "לעשות קופה" על הגב של המתאפרת הישראלית.
נכון שכיום יש לנו יותר ברירות בזכות אותם אתרים אינטרנט נהדרים ששולחים אלינו (ריכזתי עבורכן כמה מהם בעמודה כאן מצד ימין), אבל לפעמים רוצים/צריכים משהו במיידי או שאין אותו באתרים הללו.
במקרה של אינגלוט הוכח שניתן לפתוח בישראל חנות איפור מקצועית שהמחירים בה הוגנים גם לפני הנחת מאפר (המסקרה למשל עולה 75 ש"ח ולפי רינת מ- beauty is in the air בהולנד עלותה 13 יורו), ואמנם יש פערים לעומת אירופה אבל לפחות הם קטנים יחסית לגבי רוב המוצרים שלהם.

מעבר לכך יש בכלל תחושה ש"עלינו מדרגה" מבחינת חברות הקוסמטיקה שנכנסות לישראל. רק בשנה האחרונה נכנסו, מלבד אינגלוט, גם בובי בראון, בורז'ואה ורימל למשל, וזה לכשלעצמו מבורך ומשמח לדעתי - הן כמכורה לתחום והן כבלוגרית השואפת לבחון מגוון רחב ככל האפשר של מוצרים.

ובנימה אופטימית זו, urban decay, too faced ,NARS, benefit וכן כן, גם אתם ספורה - אנחנו מחכות לכם !!!



***הגרלת המייק אפ פודרה נמשכת עד ה-30.8, היכנסו לפוסט הקודם כדי להירשם***

Comments

  1. המסקרה מעולה, היא נותנת מראה יומיומי ואפשר להגיע איתה גם ממראה דרמטי יותר. גם לי לקח כמה שימושים עד שהבנתי את הדרך הנכונה ביותר (עבורי) להניח אותה.
    שמחה שההמלצה עזרה לך:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי רינת, זאת באמת אחת המסקרות הטובות שניתנת גם לבנייה הדרגתית יפה.
      תודה על ההמלצה :)

      Delete
  2. מה שאר המחירים בבקשה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. שאלה מצויינת,
      אבל בגלל שחלק מהמוצרים לא נקנו ממש בזמן האחרון אענה על מה שאני זוכרת:
      צלליות רגילות- 40 ש"ח
      צלליות ריינבו - 50 ש"ח
      פלטות - קטנה 45 ש"ח/גדולה 75 ש"ח
      פריימר עיניים - 65 ש"ח
      מסיר איפור קטן - 20 ש"ח

      לנוחיותך מצרפת לך גם את הטלפון הישיר של החנות 03-6047447 :)

      Delete
  3. פוסט מעולה, וסחטיין על ההפנייה מהעמוד של אינגלוט בפייסבוק ;).
    טרם יצא לי לבקר שם, בגלל שלא יוצא לי להגיע למרכז הרבה, אבל זה בהחלט ברשימת ה-To Do שלי לזמן הקרוב!
    בהמשך למה שכתבת- אינגלוט היא ההוכחה לקופונים השמנים שגוזרים על חשבונינו הטמעים ותאווי הבצע שיושבים בראש הפארמים וחנויות האיפור בארץ. התירוצים והשקרים שמוכרים לנו כהסברים למחירים המופרזים הם פשוט גועל נפש, ואני כל כך שמחה לראות כאן סוף סוף חברת איפור מקצועית עם מחירים סבירים ושווים לכל נפש.

    כל הכבוד אינגלוט, כן ירבו חברות כמו שלכם!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה תודה!
      קודם כל את מתבקשת להגיע לאזור המרכז בהקדם, ואם אפשר גם לעדכן אותי על כך מראש כי נראה לי ששתינו יחד בשופינג איפור יכול להיות מעניין מאוד :)
      הוגנות בתמחור היא דבר כך כך חשוב והרבה חברות בישראל חסרות את זה פשוט כי הן יכולות (תאוות בצע?), ובאמת שמחתי לראות כמה שאינגלוט הגונים עקרונית במחיר, ועם הנחת מאפר זה בכלל הופך להיות שווה בטירוף.

      Delete
    2. איזה חמודה את:) סגור העניין- ראי הוזהרת :P

      Delete
    3. מחכה ומצפה בובה! :)

      Delete
  4. המותג מאוד מסקרן אך לא יצא לי להגיע לחנות היחידה עד כה בארץ בראשון, מחכה לפתיחה באזור המרכז (אופסי, נראה שכדאי להתחיל לחסוך)

    ReplyDelete
    Replies
    1. היי אפרת, מותג לגמרי מסקרן ועם מגוון נאה ביותר של מוצרים,
      וטוב לדעת שבעיניך ראשון לציון זה לא אזור המרכז :):)

      Delete
  5. נו מתי את באה שוב? זה מטר מהבית שלי!
    אני ממש חיכיתי להם, ולכן שהם נחתו בארץ אני נחתתי עליהם=]
    יש להם מוצרים ממש טובים- והקטע עם הצלליות מקבל ממני ביג לייק.
    יש עוד מבצעים בחו"ל שאין בארץ (למשל פלטה חינם אם ממלאים אותה או משהו כזה).
    אני מתה לנסות את הסומק קרם שהצגת, הוא נראה לי דיופ ל Just a pinch של מאק.
    יאללה בואי כבר!

    ReplyDelete
    Replies
    1. די!!! את גרה ליד הקניון?
      איזה מעולה, אז ברור שניפגש שם - אני מגיעה אליו בתדירות ממש גבוהה!

      קצת מבאס לדעת שהם לא מיישמים אצלנו מבצעים שווים כמו שיש להם בחו"ל, והסומק קרם לגמרי מקסים ומומלץ בחום, ולאור טרילוגיית הפוסטים הקרמיים שלך זה גם די ברור שהמרקם אהוב עליך :)

      Delete

Post a Comment