גלוסיבוקס ינואר - שירת הברבור


לפי הויקיפידיה, משמעות הביטוי שירת הברבור הוא "היצירה או האמירה האחרונה של מוזיקאי או משורר. בהרחבה, משמש הביטוי לציון הפעולה האחרונה או היצירה האחרונה בתחום פעולה מסוים לפני עזיבתו.
מקור הביטוי במיתוס הנושן לפיו הברבור המצוי (cygnus olor, הברבור האילם) אינו משמיע קול במהלך חייו, אך בגוועו הוא משמיע שירה ענוגה ושוברת לבבות. המיתוס היה מוכר כבר בעת העתיקה אך בפועל, לא רק שהברבור המצוי אינו משמיע שיר אֵבֶל בעת מותו, אלא הוא אינו אילם כלל, וישמיע קול חיצרוץ דק או קול נשיפה בעת רוגזה או כאשר מאיימים על הטריטוריה שלו".
בדיוק ככה אני מרגישה.

אחרי 13 קופסאות שעליהם שילמתי כמנויה וותיקה (59.5 ש"ח לחודש), גם אני הופתעתי לגלות שביום בהיר אחד (ליתר דיוק ב- 23.1.13) גלוסיבוקס שלחו מייל לכל המנויות בו הם מעדכנים כי מחיר המנוי יעלה החל מקופסת פברואר ל- 99 ש"ח!!! 

אז בואו נעצור ונסכם מה בעצם היה לנו ב- 13 החודשים הללו?
קופסאות לא אחידות וכתוצאה מכך לא הוגנות בתמהיל המוצרים באותו חודש,
זגזוג מחודש לחודש באיכות, בגודל ובכמות המוצרים שנכנסו לקופסאות,
2 העלאות מחיר שרירותיות (למען ההגינות ייאמר שמההעלאה הראשונה לא נפגעו המנויות שהצטרפו בחודש הראשון לשירות, כמוני),
ביטול שירות הלקוחות הטלפוני ומעבר לשירות במייל בלבד,
תגובות לא מקצועיות של נציגי החברה במקרה הטוב ומחיקת תגובות וחסימת מנויות במקרה הרע מדף הפייסבוק של החברה,
וזה נראה לי מספיק, לא?

מאז שפתחתי את הבלוג היה לי חשוב מדי חודש לסקור את הקופסה בצורה אובייקטיבית ככל האפשר, אבל גלוסיבוקס, זוהי שירת הברבור שלי לכם. אני סוקרת בפעם האחרונה את קופסה מספר 13, כי אני את המנוי שלי ביטלתי. 
ודרך אגב, מספר ימים לאחר הביטול קיבלתי מייל האומר כדלקמן:
"פיילוט – גלוסיבוקס בדואר רשום
בעקבות פניות רבות מלקוחות ועליית מחירי דואר שליחים החלטנו להשיק פיילוט מוגבל לשליחת קופסאות גלוסיבוקס בדואר רשום (דואר חבילות של דואר ישראל).
רצינו להציע לך להצטרף לשירות במחיר מיוחד בסך 75 ש"ח בתוספת 10 ש"ח דמי טיפול ומשלוח.
(החבילה תגיע ליחידת הדואר הקרובה לביתך)
אנחנו בשלב זה לא מציעים את השירות ללקוחות חדשים דרך האתר שלנו, השירות יהיה שונה משירות השליחים אליו היית רגילה בחודשים האחרונים בהם היית מנוייה שלנו ועל כן חשוב לקרוא את כל המידע".

עדיין לא מספיק טוב מבחינתי.



קופסת ינואר:


ינואר






ינואר







מוצרי ינואר



המוצרים-


ספריי טיפוח לשיקום וברק Gliss של Schwarzkopf בגודל מלא:


ספריי טיפוח לשיקום וברק


מצוין עליו שהוא מיועד לשיקום שיער פגום ויבש מאוד הודות לפי 3 קרטין נוזלי המשקם במדויק נזקים וממלא סדקים בסיב השערה, והוראות השימוש הן לרסס אותו על שיער לח לאחר החפיפה.
בפועל? יוק. לא רק שלא ראיתי שיפור (החורף מייבש אצלי לא רק את עור הפנים אלא גם את השיער), אלא שהשיער נראה יבש יותר!
אני חושבת שבמקרה של שיער יבש, אין מנוס מלהיעזר במוצרי SOS משמעותים יותר כגון שמנים וקרמים ולא בתרסיסים.





מסקרה La Diva של קרליין בגודל מלא:


La Diva


המסקרה הזאת הופיעה בבלוג שלי כבר פעמיים, הן בפוסט "עושה עיניים" והן בפוסט "מאכזבי שנת 2012" ושם הפוסט האחרון אומר לדעתי הכל. אני יודעת שיש גם דעות חיוביות על המסקרה הזאת בבלוגספירה, אבל עבורי היא פשוט לא עושה את העבודה, ולא משנה באיזה צבע היא.






Color Gloss של קרליין בגוון מספר 310 בגודל מלא:


Color Gloss


את הגלוס כבר רכשתי בעצמי בעבר, כשקרליין השיקו את סדרת הגלוסים הזאת ואהבתי אותו מאוד גם אז וגם עכשיו. גוון 310 מצא חן בעיני והוא דביק ככל גלוס מצוי עם עמידות סבירה, ללא אכילה ושתייה, של 3 שעות. חסרונו היחיד מבחינתי הוא המיכל הגדול והמגושם שלו שקרליין משום מה חושבים שהוא פרקטי (?).







תמצית מתקנת Visionnaire של לנקום:


Visionnaire 


גם את התמצית הזאת הספקתי לסקור בפוסט שיגרת טיפוח קיץ 2012 ובסך הכל מדובר במוצר טוב מאוד, אבל לדעתי המחיר שלו גם לאחר הנחות גבוה יחסית, ולמי שאין בעיות מיוחדות בעור כמו אלה שבהן הוא מיועד לטפל (צמצום נקבוביות פעורות וטיפול בקמטים ופגמים) יכולה להשיג את המראה האחיד והזוהר לעור שגם אותו הויזיונר מבטיח עם מוצרים פחות יקרים.







בושם Flowerbomb של Viktor&Rolf:


Flowerbomb


לא הכרתי את המותג והבושם הזה קודם לכן, והתקשיתי למצוא עליו מידע באתרים בעברית, לכן ראו מה כותבים עליו באתר של Sephora:

This floral explosion releases a profusion of flowers that has the power to make everything seem more positive. Magically evocative notes immediately awaken your deepest senses, giving you the impression of living life in your own secret garden, away from reality. Sambac jasmine, centifolia rose, cattleya orchid, and ballerina freesia bloom on a base of patchouli.
Notes:
Sambac Jasmine, Centifolia Rose, Cattleya Orchid, Ballerina Freesia, Patchouli.
Style:
Oriental. Gourmand. Floral.

הבושם בעל ניחוח פרחוני חמצמץ, ואהבתי את איך שהוא התקבל עלי מספיק בכדי שאתעניין ברכישתו בגודל המלא. יחד עם זאת הוא אינו זול (50 מ"ל 390 ש"ח/430 ש"ח) והיות ולפי הגלויה שתראו בהמשך רק במהלך פברואר יתחיל להימכר בישראל, אני לא יודעת האם ישתתף במבצעי הבישום השונים ברשתות הפארם שיהפכו בכל זאת את מחירו הסופי לאטרקטיבי.







מגזין ינואר-פברואר:

מגזין


המגזין היה קליל ובסימן סיכום שנת פעילות של המיזם, כמו סקירת שנת 2012 לפי משפחות צבעים של המוצרים שהיו בקופסאות.








גלויות:


גלויות


מלמעלה למטה:
1. גלוית מידע על השקת הבושם Flowerbomb של Viktor&Rolf מתחילת פברואר בישראל
2. 10 ש"ח הנחה על מוצרי טיפוח השיער של Gliss בסופר פארם, בתוקף עד ה- 28.2.13
3. Visionnaire של לנקום בכמות 30 מ"ל ב- 297 ש"ח במקום 457 ש"ח בסופר פארם.


הקופסה החודש ככלל הייתה בסדר גם אם חלק מהמוצרים אינם לטעמי האישי. מודה שציפיתי ליותר מוצרים ולתמהיל מגוון יותר של חברות (עם כל הכבוד לקרליין) לרגל חגיגות השנה למיזם, אבל בכל מקרה אני מרגישה שמיציתי אותו בשלב זה מכל הבחינות.




בסיכומו של דבר אני חושבת שכל אחת צריכה לעשות את השיקולים האישיים שלה לגבי המיזם, ולומר לכן את האמת - עוד לפני שראיתי את מייל ההתייקרות האישי שקיבלתי, התחיל באזז בפייסבוק בנושא שהביא אותי להיכנס לדף של גלוסיבוקס כדי לקרוא את התשובות שלהם לפוסטים הכעוסים של המנויות שעלו שם.
ואם עד אותו הרגע שקלתי אולי בכל זאת להמשיך את המנוי במחיר החדש, ברגע שקראתי את תשובות גלוסיבוקס הרישמיות למנויות (אלה שלא נמחקו לפחות, דבר שגם עורר כמובן כעס רב), המחשבה הזאת נמוגה.




סיבה למסיבה?




אז גלוסיבוקס, מאחלת לכם מזל טוב מכל הלב ו- No hard feelings למרות שדרכינו נפרדות,
אני באמת ובתמים מקווה להמשיך ולראות אתכם פעילים ומצליחים בישראל תוך ביצוע השינויים המתבקשים בהתנהלותכם, ואז אולי גם תצליחו להחזיר אליכם את המנויות שאיבדתם לאורך הדרך, ואני ביניהן.

Comments

  1. ממש מסכימה עם כל מילה שנאמרה בפוסט!!! אותי מחקו וחסמו את חברותי בעמוד שלא תהיה לי אופציה להגיב וזאת אחרי קופסת קליניק לכאורה המאכזבת שאחריה כבר המנוי בוטל!!! אחרי תקופה מה היכולת לפרסם חזרה אבל כבר לא היה לי מה להגיד וגם לא ממש התחשק לי. ניסיתי את הגלאם גורו אבל נראה לי שלא ארשם קופסה אחת הספיקה בהחלט למרות שהם השתדלו לתת שרות מעולה עשו לי דואר שליחים למרות שבחרתי דואר רשום (השליח היה בסביבה) ללא תוספת תשלום.
    תמשיכי לכתוב אשמח לקרוא!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני חושבת שגלוסיבוקס הצליחו לשבור שיאים בהוצאת החשק לחלק מהמנויות שלהם, והדבר הכי גרוע לדעתי הוא אי לקיחת האחריות העיקבית שלהם - אומרים ש"ההגנה הכי טובה היא ההתקפה", אבל המשפט הזה לא תקף כשאתה חברה עיסקית שמתפרנסת ממנויות וצריכה לתת להן שירות סביר לכל הפחות!

      על הגלאם גורו אני אכן קוראת הרבה ביקורות חיוביות, אולי גם העובדה שגלוסיבוקס הציבו רף נמוך כל כך גרמה להתרגשות מלקבל סוף סוף שירות טוב מהמתחרים? (דרך אגב מזכירה אבל שגם גלאם גורו עוררו אכזבה מסוימת כשהבטיחו לאורך למעלה מחצי שנה שישיקו את המיזם שלהם ב- 9.12.12, ובפועל השיקו אותו רק כחודש אחרי, ב- 6.1.13).

      ושמחה שנהנית לקרוא ובוודאי שאמשיך לכתוב, זה כבר בדם שלי :)

      Delete
  2. עם ההתנהלות שלהם, נדמה שכל הפרויקט הזה נועד להכשל.. וחבל כי הרעיון עצמו נחמד.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך, יש כאן לחלוטין פספוס מיותר של קונספט מצוין בבסיסו :(

      Delete
  3. מעניין, קיבלנו את אותה הקופסא ורשגותינו כלפיה שונים מאוד. אני אוהבת לקרוא אותך, לא משנה מה את מחליטה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. את יודעת מה אומרים -"על טעם וריח..."
      אבל אני מעריכה מאוד את יכולתך להמשיך ולהנות מקריאה של משהו גם אם את לא מסכימה איתו ואפילו לפרגן על הדרך, לא כל אחד בהכרח מסוגל לכך :)

      Delete
  4. *פיהוק*,
    לא על הפוסט שלך כמובן, הצחקת אותי ממש עם שירת הברבור המודרני, אבל ממש!
    על הקופסא הפיהוק, על גלוסי הפיהוק. אפילו מסיפורים הזויים על השירות שלהם התעייפתי כבר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מחזירה לך פיהוק ומבינה אותך כי הנושא נטחן עד דק מעל כל בימה אפשרית, ואת יודעת מה במחשבה נוספת - גלוסיבוקס מקבלים ככה פרסום, גם אם שלילי, וזה משאיר אותם בתודעה. אז אולי בעצם אנחנו עושות להם שירות???!
      ואם זה כך אז לפחות אני יכולה לומר שבזאת אני סיימתי לשרת אותם!

      Delete
  5. עצוב שהם הוציאו את כל ההנאה מהעניין. מה אגיד לך? שיהיה להם בהצלחה... חבל שפרוייקט כזה לא ישרוד, אבל באמת שיכלו לעשות את הדברים אחרת.

    ReplyDelete
    Replies
    1. עצוב זו בהחלט מילה טובה לתאר את הנושא.
      אני רק נזכרת איך לפני שנה וקצת כולנו התרגשנו מהכניסה שלהם לישראל, ואם מישהו היה אומר לי ש- 13 חודשים אחרי אלה תהיינה התחושות שלי, לא הייתי מאמינה. עצוב וחבל.

      Delete

Post a Comment