!Definitely Fine ONE ONE


אם תעברו על ארכיון הבלוג (בעמודה כאן מצד ימין) כמעט ולא תמצאו פוסטים המוקדשים למוצר אחד בלבד, פשוט משום שיש כל כך הרבה מוצרים שאני רוצה להציג מעל במה זו וכמו שאומרים- "הזמן קצר והמלאכה מרובה".
אבל מעת לעת מופיע מוצר שפשוט דורש פוסט מיוחד משלו ובעיקר אם הוא משרת יותר ממטרה אחת, וה- Fine ONE ONE של חברת benefit האהובה עלי משתייך לקטגוריה הזאת.
אני חושבת שלא פעם כבר ציינתי שכל מי שבאמת מכורה לנושא האיפור מבצעת הרבה מהרכישות שלה על בסיס המראה החיצוני של המוצרים, מראה שחלק מחברות הקוסמטיקה השונות שכללו לדרגת אומנות, כי אלא אם את מאפרת מקצועית, את לא באמת זקוקה ל- 15 גרסאות שונות של סומק/ברונזר/היילייטר וכיו"ב.
בנפיט לקחו את הנושא צעד אחד קדימה והמוצרים שלהם תמיד נראים כמו ממתקים מעוצבים שכל אחת תרצה על שידת האיפור שלה, וכמכורה קשה אני מודה בפה מלא שזו הסיבה המרכזית שאם תגידו לי שמותר לי לבחור חברה אחת בלבד ולקנות רק ממנה (הו, האימה!), זו תהיה ללא היסוס בנפיט.
וכמובן שגם העובדה שהמוצרים מעולים והמייק אפ Hello Flawless Oxygen Wow וברונזר hoola שלהם למשל הם הטובים ביותר בקטגוריות שלהם מבחינתי, ממש לא מזיקה.

אז כמי שכמובן עוקבת אחרי כל מוצר חדש ש- benefit מוציאה ציפיתי מאוד ל-Fine ONE ONE כששמעתי שהוא עתיד להיות מושק בדצמבר 2012, וכשהייתי בחו"ל בינואר ניצלתי את ההזדמנות לרכוש אותו:


Fine ONE ONE






Fine ONE ONE





מדובר במוצר קרמי שבנפיט מגדירים כ- brightening color for cheeks & lips הנותן אפקט של הרמה, עיצוב ו"זריקת" צבע ללחיים ולשפתיים, ומורכב מ- 3 צבעים:
pink champagne
sheer watermelon
soft coral.


Fine ONE ONE



ללחיים אוחזים בו במאונך כשהגוון הבהיר (pink champagne) כלפי מעלה, מציירים פס מתפוח הלחי לכיוון הרקה, ואז מערבבים ומטמיעים בעדינות את הגוונים בעזרת האצבעות או מברשת מתאימה, אני אוהבת את 130 של מאק:



מספר 130 של מאק




לשפתיים אוחזים בו במאוזן ועוברים על השפה העליונה והתחתונה בדיוק כמו עם שפתון, וניתן גם לתת נקודות אור בהירות במרכז השפה העליונה והתחתונה עם הגוון הבהיר.





סווטצ':


Fine ONE ONE





הסווטצ' לאחר טשטוש קליל:


Fine ONE ONE



בין אם על הלחיים כהסמקה בריאה או על השפתיים למראה עדין, התוצאה הסופית שמתקבלת היא גוון יפה וחי, מחמיא מאוד, שניתן גם לחזק ולקבל אפקט מרשים עוד יותר עם סומק תואם מעליו (אני אוהבת לשלב אותו עם סומק coralista של benefit למשל).
מבחינתי זה מוצר מולטי טאסקר שהולך איתי בתיק לכל מקום בשל השימושיות והאריזה הנוחה שלו, ושווה את מחירו (30$) בזהב, תרתי משמע!






והנה גם סרטון הדגמה לשימוש במוצר המקסים הזה, מאת Birchbox:









את מוצרי בנפיט ניתן להשיג דרך אתרים כמו ebay וסטרוברי, אבל אני מעדיפה להזמין מהאתר הרישמי של בנפיט ששולח גם לישראל ובכך להנות ממבחר רחב של מוצרים עדכניים ומהביטחון שאני מקבלת מוצר אמיתי ולא מזויף.
בשל דמי המשלוח הגבוהים יחסית אני ממליצה להירשם לאתר עם כתובת המייל שלכן (לחצו כאן כדי להירשם), וכך לקבל מבצעים שווים שיהפכו את עלות ההזמנה למשתלמת יותר.
למשל עד מחר, 4.3, בקניה באתר מעל 90$ המשלוח לישראל הוא חינם (במקום 13.95$) - השתמשו בקוד HIDENSEEK
חשוב רק לקחת בחשבון שהזמנה שערכה מעל 75$ עלולה להיעצר במכס בישראל, שיחיל עליה עוד 17% מע"מ.


ומה איתכן? האם גם אתן כמוני נמנות עם מכורות בנפיט או לחילופין לא מתרגשות מהמותג?

Comments

  1. אני מסכימה איתך לגמרי שלעיצוב יש חלק גדול בכל חווית השימוש שלנו ובכלל בבחירה הראשונית של המוצר.

    בנוגע למוצר הזה, קראתי עליו ביקורות לא מאוד מחמיאות, אבל בעקבות מה שאת כותבת אנסה אותו בהזדמנות הראשונה שתהיה לי ואתרשם. נראה קצת כמו דאודורנט סטיק, לא?...LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני באמת חושבת שבדיוק כמו שאנחנו "אוכלים עם העיניים" ככה גם אנחנו קונים קודם כל עם העיניים, ואוכל או מוצר מסוים יכולים להיות נהדרים אבל אם הם דוחים למראה - סביר שלא ננסה אותם.

      אני מודה שקניתי אותו מבלי לקרוא עליו ולו ביקורת אחת קודם לכן, כך שכשהגעתי לדוכן בנפיט בסניף ספורה ברוטרדם והמאפרת של בנפיט הדגימה לי אותו כל כך אהבתי את איך שהוא מתקבל עלי ומיד קניתי, אז בדיעבד אני שמחה שלא הייתי מוטית לגביו..

      ואין ספק שיש כאן דמיון ויזואלי לדאורדורנט סטיק, אם הוא היה כזה אז אולי יותר אנשים היו משתמשים בדיאורדורנט? (והמבין יבין) :)

      Delete
  2. הדלקת אותי על המוצר הזה! אם אני אקנה אותו (וכנראה שאני אקנה אותו בסופו של דבר), החשבונית עוד תגיע אלייך ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הוא באמת מוצר מדליק,
      ולגבי החשבונית - היה לי ברור כשפתחתי בלוג המיועד להפצת התמכרות האיפור שלי באופן פומבי, שבשלב כלשהו גם החשבוניות תגענה :)

      Delete
  3. וואו, מה עשית לי..

    המוצר מהמם. רק חבל שבניפיט לא Crualty Free.

    (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. חיפשתי מה בנפיט מצהירים באתר שלהם לגבי ניסויים בבע"ח, וזה מה שמצאתי:

      Does Benefit Cosmetics test on animals?

      Benefit does not test our cosmetic products on animals.
      When selecting the ingredients to be used in our cosmetic products, Benefit requires raw material suppliers to provide safety information based on scientifically accepted alternative testing methods that meet international safety standards and regulations.
      Benefit products must meet both consumers' needs and consumer safety, while respecting animal life.
      Benefit continues to strongly support & favor alternative testing and is committed to following all animal testing laws and regulations in order to ensure our products' safety for the end consumer.

      זה אמנם לא נשמע חד משמעי, אבל עדיין יותר טוב בעיני מההצהרות/התעלמויות של חברות קוסמטיקה אחרות מהנושא.

      Delete
  4. אוי זה מוצר מהמם שחמדתי לעצמי, אני נוסעת לרומא ואעשה שם סטוק קטן :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחח רומא, ועוד יותר אחח - ספורה ברומא...
      בהחלט הזדמנות נהדרת לעדכן את הסטוק, תבלי ותהני!

      Delete
    2. כמובן שמתעדכנת בהמלצות בנפיט שלך...

      Delete
    3. מעולה, איזה כיף לדעת!

      Delete
  5. הוא כ"כ יפה וחמוד, אפשר להבין למה חיכית לו. אבל אם זאת הוא לא נראה לי ממוצרי החובה, כי לאפקט כזה אפשר להגיע עם שימוש בכמה מוצרים שונים. אם זאת בהחלט אנסה את הקונספט של ערבוב 2 סמקים ליצירת גרדיאנט על הלחיים, נשמע מעניין.
    (ובינינו-האוסף שלנו כבר מזמן התרחב מגבולות מוצרי החובה.. אז למי אכפת?!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין בכלל ספק שמדובר במוצר פינוק, אבל היי, בסדר גודל של האוספים שאנחנו מתחזקות - בשלב זה כמעט הכל כבר מהווה פינוק ולא חובה :)
      ואני בעד נושא השילובים, זה יוצר אפקטים יפים ומאפשר לחדש עם מה שכבר ממילא קיים אצלך.

      Delete
  6. ואוו איזה מהמם!! הייתי קונה אותו רק בשביל האריזה, כן כן אריזות לגמרי עושות לי את זה ואני חושבת שלא רק לי חח
    הוא באמת מגניב, גם הגוון שלו מאוד יפה וזה נחמד שיש מוצר לכמה שימושים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך לגבי הקנקן, ובמקרה הזה גם שמחתי לגלות שלא רק הקנקן מקסים אלא גם מה שיש בו!
      נוח לשימוש, בעל גוון עדין הניתן לבנייה ומשתלב נהדר עם סמקים אחרים, מה עוד בחורה יכולה לבקש?

      Delete
  7. העיצוב הרס אותי! אני לגמרי נופלת למלכודת הזו כל פעם...
    הגוון חביב, אני צריכה לראות איך הוא יראה על פניי

    ReplyDelete
    Replies
    1. מה שנקרא "מלכודת דבש"...LOL
      אני חושבת שהגוון הזה יחמיא לך, שווה לנסות!

      Delete

Post a Comment