העיפרון הכי מחודד בקלמר


למרות התקופה הקשה מאוד שעוברת עלי עכשיו, חשוב לי להמשיך ולעשות דברים שאני אוהבת ומטעינים אותי באנרגיות טובות, והבלוג הוא אחד מאותם הדברים.
ועם כל העצב והכאב אני לא שוכחת שהבלוג או-טו-טו חוגג שנה להיווסדו, והרגשתי שזו נקודת זמן טובה לבדוק איזה מוצר איפור "הוזנח" ולא זכה לסקירה מקיפה.
אז נכון שפה ושם הבליח לו לאורך השנה עיפרון עיניים אקראי, כמו למשל בפוסט בו הוא הגיע כחלק מפלטת ה- RESORT ונסקר במסגרתה, אבל לא הקדשתי למוצר החביב הזה פוסט שלם, ובהחלט הגיע תורו.

יש לי אוסף מכובד המורכב ברובו מעפרונות שחורים וחומים והם גם שמקבלים לרוב את הבמה במסגרת הבלוגספירה (הנה גם קישור לפוסט מצוין כזה בבלוג ריסים ורסיסים), אבל בהזדמנות זו אתמקד דווקא באלה שמגיעים בצבעים אחרים.


ראשית כל- עפרונות עיניים, על מה ולמה?
הרי כשרוצים להשיג תיחום של העיניים- אייליינר או אפילו צללית אבן עם מברשת זוויתית יעשו את העבודה היטב, ובכל זאת כשאני חושבת על עיפרון עיניים המילה הראשונה שקופצת לי לראש היא "סלחנות".
כי בעוד אייליינר כופה עלינו שרטוט קו מדויק וכל סטייה ממנו בולטת מאוד, וצללית אמנם מאפשרת יותר גמישות אבל עלולה ללכלך את האזור תוך כדי הנחתה, עיפרון עיניים הוא פשוט סלחן.
לא מלכלך, מאפשר שירטוט של קו מדויק או מרוכך עד מטושטש ומעושן ועמיד על העפעף במשך שעות ארוכות, ולכן היד תמיד תישלח אליו כשאני ממהרת ו/או רוצה להשיג מראה פחות "עשוי" ומוקפד.
אני רוצה לסייג ולומר באותה נשימה שכשאתחום את מעקה העין, ה- Waterline (קו המים) שהוא אזור הבא במגע תמידי עם הנוזל התוך-עיני (Aqueous humor), עיפרון בדרך כלל "יישטף" משם תוך זמן לא רב ובשל כך אעדיף להשתמש באזור הזה באייליינר ג'ל המחוזק מעליו בצללית באותו הצבע, שיחדיו נותנים עמידות ארוכת טווח. 




והנה הנבחרת לפניכן, וכולה דרך אגב מורכבת מעפרונות שדורשים חידוד (קיימים בשוק גם עפרונות ללא חידוד אבל אני מעדיפה את המתחדדים שנוחים בעיני לעבודת שרטוט מהירה ומתן גוון יפה יותר):


עפרונות עיניים







בחרתי להציג 3 עפרונות של קריולן שאמנם אי אפשר לקרוא להן צבעוניים, אבל הם מאוד שימושיים:


ימין-905, אמצע-970, שמאל-KAJAL

בעבר היה אופנתי לתחום את קו המים בעיפרון לבן מתוך נקודת הנחה שהוא נותן אשליה של עין פקוחה וגדולה יותר. עם הזמן חילחלה ההבנה שעיפרון בגוון Sand/Nude עושה בדיוק את אותו הדבר רק באופן מעודן יותר ומלאכותי פחות.
לכן עיפרון לבן שימושי מבחינתי בעיקר עבור הארת אזור ה- C הפנימי (החלק הפנימי של העין שקרוב לאף).
אגב בהמשך להסתייגות לגבי קו המים שציינתי למעלה, כאשר אשתמש בעפרונות האלה אשים אותם בתיק כי אאלץ לחדש אותם לאורך היום.

שני העפרונות הדקים, הלבן - מספר 970 והחול- מספר 905, נמרחים בקלות לאחר "חימום" זריז על גב כף היד ובעוד הלבן משמש אותי כאמור להארת ה-C הפנימי, בגוון החול אני אוהבת להשתמש בקו המים ומקבלת איתו אפקט יפה וטבעי יחסית של עין פתוחה וערנית.
העיפרון השמנמן, KAJAL, פשוט מושלם. רך בדיוק במידה הנכונה, גוון שמנת מקסים שמצוין להארות ב-C הפנימי ובעצם הגבה ואני גם משתמשת בו מעת לעת כבסיס על העפעף לכל צללית שהיא והוא מסייע היטב ב"הקפצת" והוצאת הצבע של הצלליות.



סווטצ'ים:


מלמעלה למטה-KAJAL,  חול (905) ולבן (970)







למאק יש ליין עפרונות שנקרא Pearlglide intense eye liner, והנה מה שהם מספרים עליו-

An eye pencil that provides rich, luxurious colour with a touch of shimmer and sparkle. Soft, smooth, creamy formula glides on for a perfectly intense line, yet its soft texture allows you to blend. Long-wearing. Smudge-proof

ומהתנסות אישית - הכל נכון!


למעלה- black line למטה - petrol blue

ה- black line הוא שחור עם גוון פנינה מוזהבת כשהשילוב הזה ביחד נותן גוון ירוק בקבוק עמוק,
ה- petrol blue הוא גוון כחול צי פנינתי, ואין מילה אחרת לתאר אותו מלבד מהמם.

השימר בעפרונות הללו מקסים ואין ספק שאם אתן מחפשות עפרונות עם נוכחות, הסדרה הזאת תתן מענה לכך. הם רכים, עמידים, קלים לטשטוש (אם כי מתקבעים במהירות ויש לעבוד איתם בזריזות) ומהווים תוספת מחמיאה לכל מראה איפור.

סווטצ'ים:


ימין- petrol blue, שמאל-black line 

אגב, מלבד היות העפרונות הללו בליין המוצרים הקבוע, מאק אוהבים להוציא אותם במסגרת הקולקציות המוגבלות שלהם, הגרסה האחרונה הייתה בקולקציה של ארצ'י בה הם קיבלו עיצוב חיצוני לבן עם לבבות אדומים.






מאדינה מילאנו MATITA OCCHI EYE PENCIL:


MATITA OCCHI

את העיפרון הזה רכשתי בתקופה בה הייתי מכורה לחברת מאדינה מילאנו ורוב שידת האיפור שלי הורכבה מהמוצרים שלהם. בשנה האחרונה נראה שמשהו לא טוב עובר עליהם, סניפים נסגרים (כמו אלה שהיו ברחוב דיזינגוף ובקניון רמת אביב), הסניפים שנותרו נראים במצב של חיסול סחורה סופי, רמת השירות ירדה ובסך הכל חבל - מדובר במותג איפור טוב שחלק ממוצריו היו גם מעולים, והעיפרון הזה בהחלט מהווה דוגמה לכך.

הגוון שלו הוא זהוב ברונזה, פנינתי ופיגמנטי מאוד ומשתלב נהדר עם מגוון של צלליות, ולמרות שהוא לא נמצא אצלי בשימוש בתדירות גבוהה הוא ממשיך לעשות את עבודתו נאמנה בכל פעם שאני חוזרת אליו.



סווטצ':

MATITA OCCHI





לנקום JADE CRUSH מספר 20 מקולקציית in LOVE:


 JADE CRUSH

לנקום פתחו למספר ימים (לפני כשלושה חודשים) מתחם איפור בקניון רמת אביב על מנת להציג את קולקציית אביב 2013 שלהם, in LOVE, ולאחר שנוכחתי ביכולותיו של העיפרון מהקולקציה על עפעפיי כפי שתראו מיד, היה לי ברור שהוא חוזר איתי הביתה.
גוון טורקיז חי ללא טיפת שימר, נמרח "כמו חמאה", משמש הן כעיפרון תוחם והן כצללית כי למרות צבעו העז הוא ניתן לבניה או לחילופין לעידון ומיתון בסיוע של מברשת טשטושים מתאימה ועמיד במשך שעות ארוכות ללא תזוזות ודהיות.
לנקום, אין ספק ששיחקתם אותה הפעם!



סווטצ':

 JADE CRUSH




במסגרת הביקור במתחם האיפור ניצלתי את ההזדמנות להתנסות במוצרי הקולקציה והמאפר שלהם, יגאל קטן, איפר אותי עם 2 מתוך 3 העפרונות שהושקו בה
הנה המראה:










** צילמה אותי סיון המקסימה מהבלוג Mask Off Mask On







ואי אפשר כמובן בלי הכלי התואם.
טשטוש וריכוך של קו העיפרון חייב להתבצע עם המברשת הנכונה, ולאחר שניסיתי עשרות מברשות אני יכולה לומר בלב שלם שמברשת עיפרון מספר 219 של מאק היא היא ה- Holy Grail בקטגוריה שלה:

מברשת עיפרון מספר 219 של מאק


נוחה לשימוש, כך שטשטוש העיפרון בעזרת הראש הקטן והמחודד שלה מאפשר דיוק מירבי והופך את המלאכה לפשוטה ונטולת מאמץ.







ואם עדיין לא השתכנעתן, אז אולי הטיעון הבא יכריע את הכף.
מוצרי איפור ככלל אינם זולים. בוודאי שיש דרגות תמחור מגוונות, אבל ככל שמגדילים את אוסף האיפור ונחשפים למגוון המותגים מגלים שגם העלויות גדלות בהתאמה, ולכן עיפרון עיניים, שלרוב אינו יקר, מהווה אופציה מצוינת להגדלת האוסף במינימום עלויות ועם תמורה לאורך זמן רב.

ומה העיפרון המועדף עליכן?



Comments

  1. אהבתי ! מאוד אוהבת להתנסות עם עפרונות שונים, ותמיד כייף לשמוע על עוד עפרונות בהירים.

    בזמנו חיפשתי ממש עפרונות בהירים שלא נוסו על בעלי חיים, ולא חשבתי על קריולן..

    אבל זה לא משנה כי כרגע יש איזה עיפרון מחברה מהוללת מחו"ל שעושה את דרכו אליי בדואר.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שאהבת!
      להתנסות עם מוצרי איפור בכללי זה תמיד כיף, ואם הם מוצלחים אז זה לגמרי שיחוק.
      קריולן מצוינים ואכן מצהירים כי הם לא מנסים על בעלי חיים (http://www.kryolan.co.il/category/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%9F), אבל צריך לקחת בחשבון שהמחירים שלהם בארץ לא זולים בלשון המעטה...
      סקרנת אותי עם העיפרון מחו"ל- את מוזמנת לשוב ולעדכן עליו (או לשים פה קישור אם תסקרי אותו בבלוג שלך) ובכל מקרה מציעה שתזכרי את קריולן כאופציה עתידית.

      Delete
  2. טוב, אני מכורת עפרונות ידועה...
    העפרונות האלו של מאק מהממים, יש לי כמה מהם, לצערי הכחול הזה שלי התייבש והתכווץ, מאוד מאכזב.
    העיפרון הטורקיזי של לנקום ובכלל שלושת העפרונות בקולקציית האביב שלהם - אליפות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. מכורה ידועה בהחלט..
      סדרת ה- pearlglide הזאת של מאק היא אחת המוצלחות, מפתיע לרעה ומאכזב מאוד מה שאת מספרת לגבי העיפרון שלך :(
      לנקום בהחלט שיחקו אותה בפעם הזאת ושמרנית שכמוני מעולם לא הייתה מנסה על עצמה מיוזמתה גוון כזה ועוד בצורה כל כך בולטת, לכן תמיד טוב שיש מאפרים מוכשרים שעוזרים "לפתוח את הראש".
      ודרך אגב, רכשתי גם את ה- BAUME IN LOVE מהקולקציה והוא פשוט מופלא!

      Delete
  3. אני מאוד אוהבת את הסקירות שלך!
    העפרונות האהובים עליי הם של ג'ייד וקרליין, מהסוג שמצריכים חידוש.
    איך העפרונות של מאק במעקה העין? עמידים?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, כיף לדעת שאת נהנית לבקר פה :)

      את העפרונות של ג'ייד עדיין לא ניסיתי, מעניין באמת איך הם? ומקרליין קיבלתי עיפרון במסגרת גלוסיבוקס דצמבר (כתבתי עליו פה - http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/2013/01/2012.html) והוא טוב מאוד.

      לגבי שאלתך לצערי אני לא יכולה להעיד, כי כעיקרון אני לא מקרבת למעקה העין עפרונות שיש בהם שימר/גליטר, האזור הזה רגיש ו"מועד לפורענות" מדי מבחינתי...

      Delete
  4. אני גם לאחרונה התחלתי לאהוב את הגוון הניודי הזה בקו המים, והעפרונות של מאק מהסדרה הזאת באמת מעולים!
    ואני חייבת להגיד שהגוונים הכחולים האלה בעיניים מאוד מאוד מחמיאים לך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. זה פשוט לא יאומן איך קו קטן וטבעי במעקה העין עושה הבדל כל כך גדול, אני ממליצה לכל אחת לנסות בעין אחת ולראות בעצמה את השונות לעומת העין השנייה.
      ולהבדיל מהביקורות שאני קוראת פה ושם על מאק - הן מבחינת איכות ומחיר של חלק מהמוצרים בליין הקבוע והן מבחינת קצב הקולקציות שלהם, אני חושבת שהעפרונות הללו מהווים סוג של קונצנזוס, פשוט מעולים.

      ותודה רבה על המחמאה,
      כפי שציינתי גם בתגובה קודמת- אלה ממש לא הצבעים הטבעיים שאני משתמשת בהם, וזה היופי באיפור, תמיד מצליח לחדש ולהפתיע!

      Delete
  5. ראשית שולחת לך חיבוקים וחיזוקים
    אני בדיוק בחיפוש אחר השחור המושלם
    כרגע החביב עליי הוא של בורג'ואה בגוון חום-ברונזה כהה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה יקירה, באמת שאין מילים לתאר כמה זה כואב ובלתי נתפס.

      שחור מושלם ועמיד מצאתי ב- 3 חברות:
      אורבן דיקיי - 24/7 glide-on eye pencil
      בובי בראון - long-wear eye pencil
      מאק - kohl power eye pencil (feline)

      Delete
  6. כלכך מזדהה איתך, הבלוג עזר לי לשרוד משבר אישי וגם את מותו של אבי, לא רק כתיבה אלא גם השיטוט בבלוגיספירה.

    עפרונות זו אהבה גדולה, כגמוני כמוך מעדיפה בד"כ עפרונות עם חידוד כי הם פחות רכים אז קל לי יותר לעבוד איתם. העפרון הכי יפה שהיה לי אי פעם הוא טורקיז של שאנל, חי, מחמיא ועמידה, חידדתי לו את הצורה מה שנקרא :). מעדיפה עפרון חום על שחור, יש לי כרגע שלושה בשימוש משל אסתי, קליניק ושיסיידו, קיבלתי רותם בגודל מלא מתנה בתיקי איפור וקליניק ושיסיידו עמידים ונוחים. העפרונות של פופה ושל ג'ייד מומלצים בעיני וניתן למצוא בהם מגוון אדיר של צבעים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מדהים כמה כוח יש למילים, ומבחינתי האפשרות להנציח את זכרו של אבי על גבי הבלוג שלי היא נקודת אור בתקופה החשוכה והרעה הזאת. ואין ספק שלהמשיך ולעסוק באחד מהצדדים היפים של החיים (בין אם בכתיבה ובין אם בקריאה עליו) נותן קצת כוחות.
      צר לי לדעת שגם את שותפה לחוויה הקשה של אובדן הורה, אני באמת חושבת שמי שזכה עדיין לא לחוות זאת לא יכול להבין עד כמה זה נוראי, ואשריו.

      בגזרת ההעדפה של הגוון אנחנו הפוכות, אני (כמעט) תמיד אושיט את היד לאוסף העפרונות השחורים שלי, אולי כי אני אוהבת להיות קצת דרמטית?...
      בכל מקרה מותגים נאים שילבו לך בתיקי איפור מתנה (אסתי לאודר, קליניק ושיסיידו), ואת פופה וג'ייד עדיין לא ניסיתי אבל היות ואת כבר השנייה שממליצה פה על ג'ייד - רשמתי בפני לדגום לפחות עיפרון אחד שלהם בהקדם.

      Delete
  7. תודה על הקישור :)
    הפרגלייד של מאק מצויינים! אוהבת את הסדרה הזו מאוד.
    את של לנקום עוד לא ניסיתי אבל נראים מפתים

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה, הפוסט שלך היה נהדר ומעמיק - הקישור התבקש :)

      ה- pearlglide באמת נדירים, אני חושבת שכל חובבת איפור צריכה לפחות אחד מהסדרה באוסף שלה.
      ובדרך כלל אני לא ממש מתרשמת מאיכות וגוון העפרונות של לנקום אבל פה מדובר על עליית מדרגה משמעותית ביותר שלהם!

      Delete
  8. הצטערתי מאוד לשמוע ושולחת לך חיבוקים מכל הלב.

    עפרונות עיניים אהובים עליי מאוד גם כן בעיקר כי הם כאלה רב שימושיים ובאמת "סלחניים" :) עפרון העיניים הכחול הזה של מאק פשוט מהמם ורכשתי אותו כחלק מקולקציית הלבבות של ארצ'י הטורקיז הזה של לנקום עדיין בויש ליסט שלי..

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה לך יקירתי.

      אין ספק שממתאפרות מתחילות ועד למתאפרות וותיקות ברגעי עצלות, עיפרון עיניים הוא מוצר קל לשימוש שמשדרג את המראה - בקיצור, מנצח.
      אני אוהבת את זה שמאק מחדשים את עפרונות ה- pearlglide מעת לעת במסגרת הקולקציות, זה נותן הזדמנות להתחדש באותו מוצר מצוין עם עיצוב אחר :)
      ואם את חושקת בעיפרון של לנקום אז כדאי להזדרז, קולקציות נוטות לאזול מהמלאי בסופו של דבר...

      Delete
  9. אני מחפשת את הניוד המושלם בגיזרת העפרונות, כך שהבאת לי עוד רעיון.
    יש לי יחסים מוזרים עם עפרונות- לפעמים אני בקראש עליהם ולפעמים אני ממש לא בקטע.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אחח, לא פשוט החיפוש אחרי הניוד המושלם, אבל אני בטוחה שבסוף תמצאי אותו.
      ומבינה לגמרי את מערכת יחסי ה- on and off שלך עם העפרונות, אני ככה עם שפתונים :)

      Delete
  10. היי
    אני ממש מתחילה באיפור ונהניתי לקרוא,
    את יכולה בקשה להעלות תמונה שלך עם עיפרון ניוד למטה ועם לבן או שמנת ב C הפנימי ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני שמחה לדעת שאת נהנית לקרוא כאן, אין ספק שהרשת עמוסה כיום במדריכים וסקירות שמלמדים המון על איפור ועל המוצרים השונים - וגם אני, עם כל הידע והניסיון, ממשיכה להתחדש ולהתעדכן כל הזמן :)

      לגבי בקשתך, אשתדל להעלות באחד מהפוסטים העתידיים מראה איפור שעשיתי בו שימוש גם בעפרונות הללו.

      Delete

Post a Comment