?I LOVE BENEFIT &... KIKO

אני לא חושבת שאני מחדשת משהו לקוראות הוותיקות של הבלוג באומרי שחברת BENEFITהיא חברת האיפור האהובה עלי.
משהו בשילוב של איכות המוצרים עם צורת הגשתן (קרי האריזות המלבבות) פשוט "עושה לי את זה", ולכן אחד הדברים שהכי משמחים אותי במעבר לברצלונה היא העובדה שמעתה מוצרי בנפיט יהיו נגישים לי בסניף רשת ספורה הסמוך לביתי באופן שוטף.
כמנהגם מדי שנה, לקראת סוף 2013 הם הוציאו מארזים מקסימים של מוצריהם, ומכולן הכי מצא חן בעיני המארז הבא:

 beauty love – in makeup kit





 beauty love – in makeup kit





 beauty love – in makeup kit


למרות שבתקופה האחרונה קצת נגמלתי מפלטות מרובות סוגי מוצרים דוגמת זו, העובדה שהוא מכיל 3 ממוצרי הכוכב שלהם גרמה לי למעוד מחדש ולרכוש אותו, הוא נקרא beauty love – in makeup kit
ומורכב מ: 

 beauty love – in makeup kit




The POREfessional הפריימר המעולה של בנפיט בגודל מוקטן, כתבתי עליו בהרחבה בפוסט כוכבי שנת 2012 שלי ושנה אחרי דעתי עליו לא השתנתה- זהו  אחד מהפריימרים המוצלחים ביותר שניסיתי, מחליק את העור ויוצר מעין קנבס אחיד טרם הנחת המייק אפ ומסייע לו להחזיק מעמד על העור לאורך שעות ארוכות:

The POREfessional





Benetint מכתים הלחיים והשפתיים שאהוב עלי מאוד, אם כי עבור הלחיים אני אוהבת לחזק את גוון הדובדבן העדין שלו עם סומק אבן מעל, דוגמת ה- CORALista וה- Sugarbomb שגם הם של בנפיט:

Benetint





They're Real רבות דובר בבלוג ספירת הביוטי על המסקרה הזאת, כמעט תמיד רק טובות ואני מצטרפת לכך בלב שלם- זוהי מסקרה שמיועדת להארכה, מתן נפח והרמה, ואכן עושה זאת ביעילות ובקלילות.
זה מה שבנפיט עצמם מספרים עליה:

They're real! lengthens, curls, volumizes, lifts & separates. Our jet black, long-wearing formula won’t smudge or dry out. A specially designed brush reveals lashes you never knew you had!
What else you need to know:
94%
 saw dramatic length & volume*
90% saw base-to-tip curl*
94% saw visible lift*
100% saw long-wearing results*
*Results observed in a consumer panel survey

They're Real





They're Real





Eyeshadow Palette  אקדים ואומר שכשזה מגיע לצלליות אבן אני מודה שיש לא מעט חברות שאעדיף לפני שאבדוק את אלה של בנפיט (כמו אורבן דיקיי ומאק) ובמקרה שכאן- ממש לא בצדק. מדובר ברביעיית צלליות ששילובן יחד יוצר מראה איפור עיניים שלם: tickle my ivory היא בגוון לבן מושלם להארות של עצם הגבה וה-C הפנימי, gilt – y pleasure בשילוב עם shimmer down משמשות אותי יחד למילוי שטח העפעף ועם kiss me, I'm tipsy אני מכהה את השליש החיצוני של העפעף ואת הבננה:

Eyeshadow Palette



תוכלו לראות את העוצמה שלהן בסווטצ'ים הבאים:

Eyeshadow Palette





Dandelion & Gimme Fever הוא שילוב של פודרת האבן  הוותיקה של בנפיט, Dandelion, שגונה הוא ורדרד חיוור עד בלתי נראה עם Gimme Fever, פודרה בעלת גוון  בהיר שימרי. דווקא מהשילוב הזה לא מאוד התלהבתי כי נכון שהוא שימושי לשילוב אפילו מעל ה- Benetint, אבל לשימוש בפני עצמו הוא ממש לא מרשים ומתקבל על העור הבהיר שלי כחיוור עד בלתי נראה כלל:

Dandelion & Gimme Fever




סווטצ'ים:

ימין Gimme Fever, שמאל Dandelion



כבונוס יש בקיט גם 2 מברשות קטנות- אחת דו צדדית לצלליות ואחת לסומק, אבל אתן כבר יודעות שמברשות כאלה לא ממש משמשות אותי ותמיד אעדיף להשתמש במברשות מהאוסף הגדול והמוצלח שנמצא ברשותי.




מה שמביא אותי לדבר הבא, הרכישה הנוספת שאני רוצה לחלוק עימכן- מברשת דו צדדית מצוינת שמצאתי ב-
KIKO MAKE UP MILANOחברת איפור איטלקית שהוקמה בשנת 1997 ומשתייכת ל- Percassi Group ובעלת קו מוצרים עשיר ומגוון, שקודם להגעתי לברצלונה הכרתי בזכות פרסומים של חברות בקבוצות האיפור בפייסבוק בלבד:

מברשת דו צדדית של KIKO



בדרך כלל מברשות דו צד פחות חביבות עלי בשל חוסר היכולת להציב אותן בכלי המברשות שלי, אבל היות וכאן מדובר בכוכבת, החיסרון הזה מתקבל באהבה. בצידה הצר יותר המברשת מיועדת להנחת מוצרים קרמים והצד הרחב מיועד להנחת מוצרים אבקתיים, ותרשו לי להתפייט ולומר שהיא מהווה את הצמד המושלם.
עם הצד הצר אני מניחה בעיקר מייק אפים ו- BB Cream ומגיעה בזכותה לגימור מושלם ונטול פגמים, ועם הצד הרחב אני מניחה סמקים וברונזרים בעדינות מירבית, כי היא אוספת חומר רב אם לא נזהרים, ונדרש רפרוף עדין בלבד על הפנים כדי לקבל את האפקט המבוקש של הסמקה ו/או הצללה.

ואני חייבת לומר שלאחר שהספקתי לעשות לא מעט סיבובים בחנויות של קיקו הפזורות ברחבי העיר, ההתרשמות הראשונית שלי היא של "בסדר" ותו לא- פשוט לא נתקלתי במוצר איפור שלהם שממש ריגש אותי, כך שאם יש לכן מוצרים מומלצים של החברה הזאת אשמח אם תפרטו בתגובות ואני מבטיחה לגשת לחנות ולבדוק אותם באופן אישי.




ועד הפוסט הבא, אדיוס מברצלונה!

Portal del Ángel, Barcelona, España


Comments

  1. אני עדיין לא מעכלת שאת לא בארץ. בהצלחה ותיהני שם ! אחלה מוצרים, כיף לקרוא ולהזיל ריר :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה,
      כמעט חודש אחרי וגם אני עדיין לא ממש מעכלת את העובדה שאני עוברת מדי יום בכיכר קטאלוניה... כיף גדול!
      והמוצרים אכן נהדרים, ואני מציגה כאן רק את קצה המזלג ;)

      Delete
  2. מור, כיף להציץ אצלך ותמשיכי להנות ולשתף אותנו בחוויות קניה :))) באופן אישי גם אני חולת בנפיט ברמות... ובקשר לקיקו לפני כשנתיים הבאתי לי מגרמניה מלא מברשות של קיקו... רובן משאירות שיער על הפנים.. עצבייים... שטפתי ויבשתי וחשבתי שזה ישתפר.. אבל זה ממש לא...

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני שמחה לדעת שכיף להציץ אצלי בבלוג, מקווה גם שכיף להישאר ;)
      בנפיט זו פשוט התמכרות, ולגבי קיקו- יכול להיות שהם עשו שיפורים במברשות שלהם בשנתיים האחרונות? כי לפחות זו שניסיתי כאן איכותית ולא מראה שום סימני נשירה..

      Delete
  3. יש להם צלליות סטיק מעולות!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. את כבר השנייה שממליצה לי על הצלליות קרם בסטיק הללו (ההמלצה הראשונה, של מרינה, מופיעה בפוסט שבדף הפייסבוק של הבלוג https://www.facebook.com/morebeautyblog), אנסה אותן בהקדם ואחזור לשתף בהתרשמות שלי,
      תודה!

      Delete
  4. איזה מארז שווה קנית לך מבנפיט. תתחדשי!
    מעניינת המברשת הדו צדדית. של קיקו אני גם מצטרפת להמלצה על צלליות הסטיק שלהם, קיבלתי אחת במתנה מחברה שהיתה באירופה, והיא רכשה לעצמה עוד כמה גוונים שהסווצ'תי ואהבתי. הן מוצלחות מאוד ביחס למחיר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מארז שווה ביותר אפילו :)
      איזה כיף לשמוע שיש תמימות דעים לגבי הצלליות הללו של קיקו, מחכה כבר להוסיף גם את הדיעה שלי בנושא.

      Delete
  5. אין על בנפיט בכל מה שקשור למארזים מגניבים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט, הם אלופים בלארוז את הממתקים שלהם בצורה אטרקטיבית ביותר!

      Delete
  6. המארז הזה כל כך יפה! מתבאסת שלא רכשתי אותו בברלין.. :/ next time.
    לקיקו יש לקים מגניבים ומצויינים לדעתי. גם הצלליות אבן שלהם די סבבה.. אבל לא כמו אורבן דקיי.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אין לך מה להתבאס, בנפיט כל פעם מוציאים מארזים חדשים ויפים יותר מקודמיהם ;)
      תודה על ההמלצות על קיקו, וברור שלאורבן דיקיי אין מתחרים כשזה מגיע לצלליות אבן, קניתי לאחרונה את הנייקד 3 שלהם והיא מ-ד-ה-י-מ-ה! (פוסט מפורט עליה יגיע כמובן בהמשך :))

      Delete

Post a Comment