Back to basics

הקוראות הוותיקות של הבלוג כבר יודעות שאני חובבת מוצרי איפור שהם קודם כל יפים ולא בהכרח פרקטיים. למשל מוצרי ההארה המיוחדים שחברות האיפור מוציאות חדשות לבקרים ושבינינו המתאפרת הממוצעת לא זקוקה ליותר מאחד- שניים מהם, אינספור פלטות של צלליות, המון סוגי מסקרות, וכן הלאה.
ודווקא בשל כך הרגשתי הפעם צורך לחזור לבסיס ולהעלות פוסט מצומצם וממוקד שסוקר 3 מוצרי כוכב בסיסיים והכרחיים לקבלת מראה עור מוצלח:
קרם לחות,
פריימר,
פודרה.

גילוי נאות: Clinique Superdefense התקבל לסקירה מהחברה


שלישייה מנצחת




Clinique Superdefense הוא קרם לחות והזנה המיועד למניעת סימני גיל ראשוניים והגנה מפני נזקי הסביבה, עם SPF 25. בגלל שקיבלתי אותו עם תחילת החורף הדיילת התאימה לי את הקרם לעור מעורב - יבש, ובשלב ראשון הרמתי גבה כי העור שלי באותו זמן הרגיש יותר כמעורב - שמן.
אבל כמה שהיא צדקה...
לפי קליניק הקרם מכיל נוסחה חדשה המשלבת מרכיב אצה אדומה להרפיית פני העור ולמניעת מתח בעור, והוא נטול שומן.
הקרם הזה המתין בשקט בצד ונפתח לראשונה באמצע דצמבר, עם נחיתתי בברצלונה, ומאז אין יום שאני לא מברכת על נוכחותו על שולחן האיפור שלי. מזג האוויר כאן בשלב הזה של החורף הוא במרבית הימים בהיר, קר ויבש מאוד, והעור שלי "שותה" את הקרם החמאתי הזה בצמא. הוא נספג תוך שניות ומשאיר את הפנים והצוואר (אני תמיד ממשיכה עם קרם הפנים גם לליחוח הצוואר, איזור בו העור דק, יבש ונוטה להתקמט) רוויים בלחות בדיוק במידה הנכונה ומוכנים לשלב הבא של הפריימר:


Clinique Superdefense







על הפריימר של MUFE
Microperfecting Primer HD PRIMER שמעתי רבות לפני שנכנסתי לחנות שלהם לרכוש אותו, אבל רגע לפני זה תזכורת לגבי חשיבות הפריימר לתהליך איפור מוצלח:
פריימרים שונים מכוונים לתוצאות שונות וכל אחת צריכה להגדיר לעצמה מה בעצם היא רוצה לפני שהיא ניגשת לרכוש פריימר. כדי למקד, אוסיף שהייעוד של פריימר הוא לפחות שתיים מהנקודות הבאות-
  • החלקה וטשטוש של נקבוביות פעורות
  • איחוד גוון ופגמי העור
  • שיפור עמידות המייק אפ
  • מתן מראה מואר (אך לא מבריק) או לחילופין מתן מראה מאט
  • הענקת לחות נוספת לעור יבש.

והנה מה שהחברה מספרת על ליין מוצרי ה- HD שלהם בכלל ועל הפריימר הזה בפרט:

The MAKE UP FOR EVER HD Complexion products useinnovative formulas to create a new generation of makeup which is both invisible on HD cameras and to the naked eye. 
In the same manner as a skin care product, the HD Primer nourishes,moisturizes and softens the skin, creating a glowing effect. It creates a protective layer on the skin allowing the foundation to glide on easily and to last longer. Unlike standard skin
care creams, the HD Primer dries quickly, allowing makeup to be applied immediately. The HD Primer comes in 6 color-correcting shades and one colorless shade to correct skin imperfections. The colored pigments are absorbed by the skin for an invisible correction.
















בעיקרון גאוותם של MUFE היא על כך שהפריימר שלהם מזין, מלחח ומרכך את העור, יוצר אפקט של הארה ויוצר שכבת מגן על העור שמסייעת בהארכת עמידות המייק אפ שיונח מעליו. הוא מגיע בשישה צבעים מתקני גוון + גוון שביעי שקוף בו אני בחרתי ושהמיקוד שלו הוא תיקון פגמים בעור, ומעבר לניחוח המעולה שיש לפריימר הזה אני יכולה להעיד שהוא עושה עבודה מושלמת והפך במהירות לפריימר המועדף עלי.
אני חושבת שמעבר להיותו מצוין עבור המתאפרת הפרטית, זהו פריימר מעולה עבור מאפרות מקצועיות שנתקלות בסוגי עור עם בעיות שונות מדי יום, והוא מומלץ בחום:


Microperfecting Primer HD PRIMER







עוד מוצר מהולל בבלוגספירת הביוטי העולמית שידעתי שאני חייבת לצרף לשולחני הוא פודרת הבננה של מותג האיפור האמריקאי Ben Nye:


Ben Nye Banana Luxury Powder


מדובר על פודרה בתפזורת שהתפרסמה בעיקר לאחר שהתברר שהמאפר של קים קרדשיאן משתמש בה עבורה וקים הפכה בעצמה למעריצה נלהבת של הפודרה הזאת.
אני מצאתי אותה בברצלונה בחנות איפור מקצועי בשם GOTIC המוכרת גם את מוצרי Kryolan ונמצאת, כפי ששמה מסגיר, ברובע הגותי ברחוב Comtessa Sobradiel 6, ואני מודה שרכשתי אותה במחיר שערורייתי של 18 יורו לאחר הנחת מאפר (מחירה באתרי האינטרנט השונים נע סביב 10 יורו). אין דחיית סיפוקים, כבר אמרנו?
היא מתאימה כפודרה לקיבוע הקונסילר וליצירת משחקי הארה על הפנים, והמארז הקטן שאני קניתי (היא מגיעה במספר גדלים שונים) של 42 גרם מספיק לפרק זמן ארוך מאוד מכיוון שכמות מזערית מהפודרה מכסה את כל הפנים.
אגב, במידה ואני מגלה בתום האיפור עימה שקיבלתי מראה מאט מדי, אני מרססת מעט +FIX של מאק שמחייה באופן מיידי את המראה.


והנה גם סרטון הממחיש שימושים אפשריים בפודרת הבננה:




עד כאן הפוסט ששב קצת לבסיס, 
ואם אחזור רגע למה שכתבתי בתחילתו, אז בשלב זה כבר מתבשל לו פוסט שכולו מוצרי הארה יפהפיים שרכשתי בתקופה האחרונה, וחשוב לזכור שכשמניחים אותם על מוצרי בסיס טובים כמו אלה שסקרתי כאן היופי שלהם מועצם פי כמה וכמה!


Comments