שנתיים ו- Giveaway!!!

ב- 17.5.2014 הבלוג שלי חגג שנתיים להולדתו.
ופוסט יום ההולדת מתפרסם באיחור קטנטן מפני שבתאריך המדויק הזה הייתי עסוקה בלנפוש על חוף הים של האי מיורקה, אחד מהאיים הבלאריים (כמו גם מנורקה ואיביזה), הנמצא מרחק 30 דקות טיסה בלבד מברצלונה-
כבר אמרתי שיש יתרונות רבים בלגור בעיר הנפלאה הזאת?

במהלך השנתיים שחלפו מאז הולדת הבלוג התרחשו דברים רבים בחיי האישיים והמקצועיים, שמי שמלווה את הבלוג קראה עליהם פה כי הוא מהווה עבורי בסופו של דבר יומן אישי המשקף אותי.
ואני רוצה להיות אופטימית כמו שהייתי ביום ההולדת לפני שנה ולהמשיך ולהבטיח לכן שאהיה פה גם בשנה השלישית, והרביעית והחמישית וה....., אבל אם יש משהו שלמדתי הוא שהחיים לא צפויים ולכן הדבר היחיד שאני מוכנה להבטיח הוא שהבלוג ייכתב כל עוד ארצה ואוכל, 2 תנאים שלדעתי חייבים תמיד להתקיים יחד בכל עשייה חיובית ופורייה בחייו של אדם.

ואני מודה שהתלבטתי רבות בשל נושאי לוגיסטיקה ושינוע (בכל זאת אני גרה בחו"ל:)) האם להמשיך את המסורת ולערוך Giveaway בנקודת הציון הזאת והחלטתי לבסוף שכן כי כיף לי לפנק את הקוראות שלי במידת האפשר, ותהיינה גם 2 זוכות, אך אנא שימו לב וקראו היטב את התנאים המפורטים בהמשך הפוסט טרם הרשמתכן לGiveaway.

במה זוכים?

הזוכה במקום הראשון תקבל את הקיט הבא:



כן כן, אתן רואות נכון, הקיט הראשון מכיל את 
פלטת הצלליות VICE 2 של URBAN DECAY :)


ובנוסף גם-




סט 5 מברשות של Flormar
פריימר של Flormar
ברונזר של H&M
מסקרה של H&M
קרם ידיים של Yves Rocher
בנטינט מוקטן של Benefit.






הזוכה במקום השני תקבל את הקיט הבא:





הקיט השני מכיל:
פלטת 8 צלליות של Flormar
סומק בתפזורת של Flormar
עיפרון עיניים של Yves Rocher
שפתון של Yves Rocher
מברשת פנים דו צדדית של H&M
מברשת קבוקי של H&M
קרם ידיים של The Body Shop
פריימר מוקטן של Benefit.



מה עושים כדי להשתתף ב-Giveaway?
יש להיכנס לתוסף המופיע כאן בהמשך ולבצע דרכו את 3 פעולות החובה הבאות-
  1. השארת תגובה לפוסט זה 
  2. הצטרפות בבלוג כעוקבת גלויה, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב.
  3. סימון "אהבתי" (Like) לדף הפייסבוק של הבלוג.
וישנן 2 פעולות נוספות שאינן חובה, אך ביצוען יקנה לכן נקודות בונוס המגדילות את סיכוי הזכייה-
  1. שיתוף ציבורי של ה- Giveaway בדף הפייסבוק/בבלוג שלכן
  2. מעקב אחרי Mor(e) Beauty באינסטגרם, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב.


לאחר שתיכנסו לתוסף שכאן באמצעות הקלדת כתובת המייל/הפייסבוק שלכן תקבלו את 5 הפעולות וההסברים כיצד לבצען, ובצד ימין למעלה תראו כמה נקודות כבר צברתן - בהתחלה יופיע שם 0/7, וכל פעולה שתבצעו תעלה את מספר הנקודות לזכותכן בהתאם:

a Rafflecopter giveaway

שימו לב:
  • ההשתתפות ב- Giveaway הינה לבני/ות 18 ומעלה בלבד.
  • רק הרשמה דרך התוסף וביצוע 3 פעולות החובה תאפשר את ההשתתפות ב- Giveaway.
  • ניתן להצטרף החל מהיום (שלישי 20.5.14) ועד יום חמישי ה- 19.6.14 כולל.
  • שמות הזוכות יפורסמו בדף הפייסבוק של הבלוג, ואז אפנה אליהן לכתובת המייל שציינו בהרשמה לתוסף. במידה ומישהי מהן לא תענה תוך 3 ימים, תיבחר זוכה אחרת.
  • החבילות תישלחנה לזוכות מספרד ולכן, כמו בכל משלוח ובעיקר בינלאומי, עלולים להיות עיכובים/תקלות שאינם בשליטתי.
  • אם מכל סיבה שהיא תיווצר עלות תשלום על החבילות (למשל עקב דרישת שחרור של המכס ו/או הדואר) היא תחול במלואה על הזוכות בלבד.
בכל שאלה או בעיה בתהליך ההרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי למייל: mor.beauty2012@gmail.com



בהצלחה!

Comments

  1. איזו הגרלה כיפית!!!

    ReplyDelete
  2. איזה הגרלה שווה ! ומזל טוב לרגל השנתיים !

    ReplyDelete
  3. ברכות לרגל חגיגות השנתיים לבלוג ..
    פרסים מטריפים !! אשמח להשתתף בהגרלה .
    mikey.e.26@gmail.com

    ReplyDelete
  4. מזל טוב מר בלוג מקסים!!! יומולדת שמח!!
    אחלה הגרלה! מקווה לזכות כמובן (:

    ReplyDelete
  5. מזל טוב וכל הכבוד על ההתמדה

    ReplyDelete
  6. מזל טוב לרגל יומולדת שנתיים! :) אחלה הגרלה!

    ReplyDelete
  7. מזל טוב! :-) הגרלה נפלאה
    עוקבת גם ב-Bloglovin (בשם michals7)

    ReplyDelete
  8. הגרלה שווה !! מזל טוב לשנתיים ... :)

    ReplyDelete
  9. מזל טוב על השנתיים:)
    ועשיתי את כל השלבים

    ReplyDelete
  10. המון מזל טוב לבלוג...הגרלה ממש מקסימה

    ReplyDelete
  11. אמג! זאת ההגרלה הכי שווה אי פעם! ממש אדיר מצידך :) בא לי גם לגור בברצלונה

    ReplyDelete
  12. ממש שווה! פינקת :]

    ReplyDelete
  13. המון מזל טוב, מור ! עלי והצליחי, תמשיכי להנפיק פוסטים מהנים ומעניינים בשביל כולנו... :-)
    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה השווה! אני כבר מתה לנסות את הצלליות של URBAN DECAY. אני שומעת עליהם רק דברים טובים... גם שאר המוצרים, עבור שני הפרסים בהגרלה, נראים ממש איכותיים.

    הנה תגובתי כאן בבלוג.

    אני עוקבת אחרייך בכל שלושת המקומות : גם דרך Google , גם דרך NetworkedBlogs וגם דרך Bloglovin .
    ב- Bloglovin אני מופיעה תחת אותו שם כמו בפייסבוק: Miri Weiss

    לייק בעמוד בפייסבוק יש לי כבר מזמן... Miri Weiss

    שיתפתי את פוסט ההגרלה באופן ציבורי ושלחתי לך מייל עם הקישור.
    ( אגב, אמנם לא ציינת את זה כתנאי להשתתפות, אבל רק שתדעי שאני גם רשומה לקבלת עדכונים למייל מהבלוג כבר מזמן, יחד עם הלייק בפייסבוק )
    מילאתי את כל השלבים האלה בתוסף ההגרלה
    המייל שלי
    miri1985@walla.co.il




    ReplyDelete
  14. מזל טוב ! תמשיכי לכתוב לנו פוסטים שווים ! אינני יכולה להשתתף בהגרלה כי אני לא בפייס כבר תקופה ארוכה....בכל אופן אני מאחלת לכל מי שמשתתף/ת בהצלחה.

    ReplyDelete
  15. מזל טוב לבלוג! תהני המון בחו"ל :)

    ReplyDelete
  16. אני רק באתי לומר מזל טוב אהובה, תמשיכי לכתוב ולעדכן מהעולם, נישוקים!

    ReplyDelete
  17. מזל טוב! אחלה הגרלה :) מאחלת שיהיו עוד המון פוסטים והתחדשויות מעניינות וכמובן שאשמח לזכות.

    ReplyDelete
  18. הגרלה שווה, אחלה בלוג. חבל רק שגיליתי אותו *אחרי* החופשה בברצלונה :-D מתחילה לאסוף טיפים לחופשה הבאה...

    ReplyDelete
  19. מאוד נהנית מהבלוג שלך. הגרלה מעולה, כל הכבוד על ההשקעה שלך!

    ReplyDelete
  20. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=505386806256617&set=a.119885568140078.15101.100003559074111&type=1&theater
    *.`*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻מזל טוב •
    *.`*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻ מאחלת לך עוד המון שנים טובות ורק הצלחות •
    *.`*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻ בלוג מעולה
    *.`*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻הגרלה שווה.משתפת באהבה ♥

    ReplyDelete
  21. מזל טוב לבלוג!! :)
    ביצעתי את כל שלבי החובה ואת שלב הבונוס של שיתוף ההגרלה (בעמוד הבלוג בפייסבוק, שלחתי לך קישור באופן פרטי).
    פרסים מדהימים, מתה לוייס 2 *~*

    ReplyDelete
  22. מזל טוב!!! איזה הגרלה אדירה!!!! תודה רבה על ההזדמנות לזכות! בהצלחה לכולן :)

    ReplyDelete
  23. מזל טוב לבלוג :) הגרלה שווה מאד .. אשמח לזכות :)

    ReplyDelete
  24. עוקבת!! בלוג מקסים

    ReplyDelete
  25. הגרלה שווה!! מזל טוב!!! :)

    ReplyDelete
  26. מזל טוב ובהצלחה ! :)

    ReplyDelete
  27. מזל טוב לבלוג!! שיהיו לו לבלוג עם הרבה שנים פוריות בכתיבה. עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com אבל המייל שלי בו אני משתמשת ומקבלת עדכונים במייל הוא inbalelihav@walla.com

    ReplyDelete
  28. אחלה בלוג! מזל שמצאתי אותו :) ממש עזר לי !!

    ReplyDelete
  29. ברכות לבלוג! המשיכי לכתוב, אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך :-)

    ReplyDelete
  30. וואו את ממש נדיבה
    מקווה לזכות תודה רבה על ההגרלה המדהימה!

    ReplyDelete
  31. הגרלה שווה - הייתי שמחה לקבל את הפלטה של אורבן דיקיי :-)

    ReplyDelete
  32. מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אוהבת את הבלוג מאוד!

    ReplyDelete