לגמרי בסיסי

אחח מוצרי בסיס. אני פשוט לא מצליחה לשבוע מכם.
תמיד יש לי ברשימה עוד פריימר, עוד מייק אפ ועוד ספריי מקבע שאני רוצה. אז במהלך התקופה האחרונה יכולתי לסמן כמה ויים ברשימה, וכשמדובר במוצרים שווים במיוחד אז השמחה גדולה אף יותר.

גילוי נאות: Primer all in 1 של Careline התקבל לסקירה מהחברה


בסיסי לגמרי!




Careline
Primer all in 1

Primer all in 1




Primer all in 1


כשזה מגיע לפריימרים הדעות חלוקות. יש מאפרות שיגידו לכן שלהתחיל להתאפר מבלי שהנחתן פריימר זו טעות האיפור הגדולה ביותר שאתן יכולות לעשות, ויש מאפרות שיגידו לכן שלדעתן זה מוצר ממש מיותר. אני דוגלת בכך שהמוצר הזה מיותר רק אם את משתמשת בפריימר שאינו מתאים לעור שלך. ולמה הכוונה? לפריימרים שונים יש ייעודים שונים. יש פריימרים שמיועדים למלא נקבוביות פעורות, אז אם אין לך בעיה כזאת זה מיותר שתבחרי בפריימר כזה. יש פריימר שמיועד להחליק קמטוטים, אז אם אין לך קמטוטים אל תבחרי בו, וכן הלאה.
בשורה התחתונה אני מחפשת לעצמי פריימר שיהווה בסיס טוב לאיפור שאני מניחה מעליו, קרי יחליק את העור שלי ויאריך את עמידות המייק אפ שאני מניחה מעליו. וכך גם אגב לגבי פריימר עיניים- החלקת העפעף, הגברת עמידות הצללית שמונחת מעליו ואם הוא על הדרך גם מעמיק את צבע הצללית, מה טוב.

כשקיבלתי את הפריימר של קרליין התחושה הראשונית שלי הייתה בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת", קרי להצהיר שפריימר אחד עושה את העבודה גם עבור הפנים, גם עבור העיניים וגם עבור השפתיים? נו טוב. התחושה השנייה שלי כששלפתי אותו מהאריזה הייתה שמישהו לחלוטין פספס בעיצוב המוצר. נכון שהוא מגיע באריזת משאבה נוחה וסטרילית אבל למה בבקבוק זכוכית כבד, לא נוח והמועד לתאונות התרסקות? ואם אני שמה את זה לרגע בצד אז ההדפס שעל הבקבוק. אוי, אוי, אוי.
ידוע לכולנו שקרליין הוא מותג עממי בעל מוצרים טובים. אבל כאן הפונט פשוט משדר זול. כאילו מישהו שם בקרליין התעייף כשזה הגיע לייצור האריזה ולכן כשזה הגיע לכיתוב נבחר משהו כלאחר יד, וחבל. כי מרביתנו אוהבות שמונחים לנו על שולחן האיפור מוצרים אסתטיים ונעימים לעין, וזה לא המקרה לטעמי. 

אז אחרי שהתגברתי על התחושות הללו עברתי להתנסות במוצר עצמו. החומר שיוצא מהמשאבה הוא לבן ובעל מרקם סיליקוני שנספג במהירות בעור מבלי להשאיר תחושה לא נעימה.
כפריימר לפנים אני יכולה להעיד שהוא טוב מאוד, המייק אפ שלי נראה יפה יותר על העור בזכותו ועמידותו התארכה בכ- 3 שעות נוספות מעבר לשימוש בו ללא פריימר מתחת.
כפריימר לעפעפיים קרליין כותבים על גבי האריזה שהוא אידאלי לשימוש לעור בוגר ומונע מהצלליות לשקוע לתוך הקמטוטים, אני בת 36 להזכירכן- זה כבר נחשב עור בוגר? כי אין לי עדיין קמטוטים...
בכל אופן אני חושבת שכבסיס לצלליות הוא תפקד היטב והן לא דהו או זזו לאורך יום שלם. יחד עם זאת אני עדיין נשארת נאמנה לפריימר העיניים המהולל של Too Faced, הוא איכשהו תמיד מצליח לשדרג את הצלליות שלי בכמה רמות למעלה ועדיין לא נמצא לו מתחרה ראוי.
כפריימר שפתיים הוא אמור לסייע במתן עמידות ומניעה של זליגת השפתון לקמטוטים שסביב השפתיים, שגם שם עדיין לא התקמטתי לשמחתי. וכאן המקום לומר שבתור מישהי שמאוד מאמינה ותומכת בשימוש בפריימרים לפנים ולעיניים, לגבי השפתיים אני סקפטית. מדובר על חלק בפנים שנמצא כל הזמן בתנועה- דיבור, שתייה, אכילה, חיוך וכדומה, ולהצהיר שפריימר יהיה מסוגל להתמודד עם זה נראה לי בעייתי. אם אני רוצה להאריך עמידות של שפתון אני פשוט ארכוש מראש שפתון עמיד. אם אני רוצה למנוע זליגה שלו אני אשתמש בתוחם שפתיים. לכן לא ציפיתי ממנו להצלחה גדולה באזור הזה של הפנים וכך גם היה בפועל, לא הרגשתי שהשפתונים הרגילים שלי הפכו לעמידים יותר בזכותו.

הנה גם קישורים לחוות דעת נוספות שהתפרסמו עליו בבלוגספירה:
The Beauty News

מחירו המלא של הפריימר הוא 189.90 אבל אני ממליצה לעקוב אחרי מבצעים שיש תמיד ברשתות הפארם ולרכוש אותו במסגרת אחד מהם.







Marc Jacobs
Genius Gel 

Genius Gel





Genius Gel


הו. איפור יוקרה.
אין לי הסבר, זה לחלוטין לא רציונלי, אבל כל מכורת איפור תדע לומר לכם שאין להשוות בין התחושה של לרכוש מוצר איפור יוקרה לעומת עממי. וזה לא משנה אם לפעמים העממי טוב פי כמה וכמה מהיוקרתי. או למשל שהם מיוצרים תחת אותו תאגיד אב. קחו לדוגמה את שאנל ובורז'ואה. לבורז'ואה יש מוצרים מעולים במחירים שווים לכל נפש. אבל ההרגשה של לרכוש מוצר של שאנל... אין להשוות.
וזו בדיוק הייתה התחושה שלי כשקיבלתי מספורה הזמנה להשקת המוצרים של מארק ג'ייקובס. כן, כן, כשהופכים ללקוחות זהב שלהם זה מה שקורה (בספורה ספרד המדרג של לקוחות מועדפים שונה מזה שבארה"ב, כאן מתחילים מכרטיס לבן, לאחר מכן משודרגים לשחור ולבסוף מקבלים את הזהב- הכל כמובן תוצאה של כמות הקניות שמבצעים שם).

למארק ג'ייקובס יש ליין מוצרים אקסקלוסיבי ביותר, המגיעים באריזות קרטון שחורות - לבנות המשדרות ניקיון וקלאסיות ומתומחרים בהתאם. בחרתי להתחיל את ההיכרות עם המותג באמצעות המייק אפ הנוזלי שלו שנקרא Genius Gel בגוון 34 Beige medium, ובנות מה אוסיף ומה אומר מלבד שלמות. שלמות שארוזה בבקבוק זכוכית הזועק יוקרה. אפילו הניחוח שלו יוקרתי, ומי שרגישה לניחוחות חשוב שתיקח בחשבון שלמייק אפ הזה יש ריח, מעולה לדעתי, אבל עדיין ריח.
יש לו 18 גוונים כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים עבורה, ואני חייבת לומר שמסרטונים הסוקרים אותו ביו טיוב המסקנה הראשונה שלי לגביו היא: בעלות עור יבש, יש לי חדשות רעות עבורכן- דלגו עליו. כל שאר סוגי העור- תנסו אותו בהזדמנות הראשונה שתוכלו.
על העור המעורב שלי מתקבל כיסוי קליל ויפהפה, לא משפכטל, כזה שיטשטש ויכסה פגמים אבל עדיין ישאיר אתכן טבעיות. ללא פידור התחלתי להבריק לאחר כ- 4 שעות, עם מעט פידור נוצרה הברקה קלה על האף רק לאחר כ- 8 שעות. מחירו בספורה ספרד הוא 43 יורו, מבחינתי הייתי משלמת עליו גם יותר, לגמרי שווה כל יורו.






Make up for ever
HD Foundation

HD Foundation




HD Foundation


אתן זוכרות שברחוב בו אני מתגוררת יש את חנות הפרו של Make up for ever, נכון?
אז ב- 11 החודשים שאני פה השתדלתי די לדלג עליה כי ידעתי שיקרה נזק כשאכנס אליה (אם כי לא תמיד הצלחתי), וגם כי הרגליים שלי פשוט הובילו אותי שוב ושוב לספורה. אבל אחד הדברים שהיה לי ברור שארכוש בסופו של דבר הוא את המייק אפ המהולל הזה. 
הגוון שלי הוא 118, והדבר הראשון שבולט לגביו הוא מגוון הצבעים בו הוא קיים- 26 (!) במספר, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים לה. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת Full coverage face של Bobbi Brown והגימור שמתקבל הוא אחיד וחי, אם כי לא מלא, כך שאם אתן חובבות כיסוי כבד ו/או יש לכן עור עם פגמים הדורשים כיסוי כזה, זה לא המייק אפ בשבילכן.
בהיבט של העמידות אני מרוצה ממנו מאוד- עמידות מצוינת של שעות ארוכות, שבשילוב עם הפריימר והפודרה מאותה הסדרה מתארכת עוד יותר.
גם הוא, כמו המייק אפ של Marc Jacobs, נמכר במחיר של 43 יורו, אבל כאן נכנסת לתמונה הנחת המאפר שיש לי ב- Make up for ever שהופכת את רכישתו למשתלמת מאוד מבחינתי.






Urban Decay
all nighter

all nighter




all nighter


ולסיום עוד מוצר מהולל, מבית היוצר של Urban Decay. ספריי מקבע דוגמת זה מיועד "לחתום את העסקה", משמע לאחר שסיימתן את כל האיפור שלכן אתן מרססות ממנו על הפנים והוא ישמר את המראה לאורך שעות ארוכות.
ל- Urban Decay יש 3 סוגים של ספריים מקבעים, שנוצרו בשיתוף פעולה עם חברת SKINDINÄVIA:
  1. CHILL, שמטרתו היא לקרר וללחח את העור, מתוך ההנחה ששמירה על טמפרטורת עור נמוכה מאריכה את עמידות האיפור שעליו.
  2. de-slick, מיועד לשלוט בשמנוניות ובברק של העור ולהעניק לו מראה מאט.
  3. all-nighter, שאותו רכשתי, מקבע את האיפור עד 16 שעות ומונע ממנו להמס, להיסדק, לדהות או לשקוע לתוך הקמטוטים. בתום האיפור אני משתמשת בו כפי שהם ממליצים, קודם כל מנערת את הבקבוק ואז מרססת בהתחלה בצורת X ולאחר מכן בצורת T. נוצרות מעין טיפות על הפנים שנספגות בעור תוך שניות וללא המסה כלשהי של האיפור, ואני שמחה לספר שיש הבדל נראה לעין בעמידות של האיפור עם השימוש בו. החל מהעובדה שאני לא צריכה לפדר את הפנים לאחר מספר שעות כמו שקורה כשאני בלעדיו, וכלה בעובדה שהאיפור שומר על צורתו המקורית למשך שעות ארוכות, 12 מניסיוני האישי.
המוצר הזה עורר את סקרנותי,  ולכן השלב הבא יהיה לרכוש מהסדרה עם בוא הקיץ גם את CHILL שנשמע לי מושלם לעונה החמה.


ומה מוצר הבסיס האהוב שלכן? אתן מוזמנות לשתף בתגובות!







Comments

  1. יש לי מספר מוצרים של מארק ג׳ייקובס והם מעולים אחד אחד!!! גם את ספריי הקיבוע של אורבן דיקיי יש לי, את ה chiil ו all nugget ואני ממש חוששת מהרגע שהם יסתיימו.
    באיזו מברשת את משתמשת למארק ג'ייקובס?

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני מתחילה לאט לאט לבנות לי אוסף, כבר צירפתי אחת מפלטות הצלליות המהממות שלו והשלב הבא הוא הברונזר ששמעתי עליו חוות דעת מצוינות.
      אני מניחה את ה-Genius Gel כל פעם עם מברשת אחרת (שלא יהיה משעמם ;)), בעיקר עם אלה של בובי בראון שהזכרתי בפוסט, ה- F80 של סיגמא וה- Expert של RealTechniques.
      וחיזקת לי את ההחלטה לרכוש את CHILL, תודה :)

      Delete
  2. בדיוק בזמן בדיוק בזמן ממתקים שווים לבדיקה שאני אגיע.. :)
    רק לא הבנתי לכמה זמן מחזיק המארק גייקובס? העור שלי מעורב רגיל, האם אפשר לוותר על הפודרה שאני בכלל לא צריכה..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. משך הזמן הארוך ביותר שהוא החזיק עלי, עד שהסרתי אותו בעצמי, היה 10 שעות. אני אישית מאמינה בלפדר מעט ובקלילות כדי לשמר את האיפור - פעם אחת מיד לאחר הנחת המייק אפ ופעם נוספת לאחר כמה שעות.
      תהני בברצלונה!

      Delete
  3. אני מאוד אוהבת את הספריי המקבע של אורבן דקיי, משתמשת בו לפני כל אירוע, או לקראת ימי עבודה וסידורים ארוכים..

    ReplyDelete
    Replies
    1. אכן יופי של ספריי, עושה את עבודתו נאמנה ;)

      Delete

Post a Comment