מועדפי יוני 2015

חודש יוני הגיע וחלף לו במהירות- אני חושבת שהעובדה שהייתי מתוכו בשבוע חופשת "בטן גב" בסרדיניה שכללה הרבה ים ואוכל איטלקי טעים, תרמה לכך לא מעט. גם בהיבט של שימוש במוצרים החודש היה פורה ביותר, ולכן החלטתי לכתוב את פוסט המועדפים שלפניכן.
דליתי מתוך המבחר את אלה שאהבתי במיוחד ושהשתמשתי בהם בעקביות לכל אורך יוני, והנה הם לפניכם.

גילוי נאות: uniq one התקבל לסקירה מאתר ה- GlamGuru



מועדפי יוני 2015





Youthmud tinglexfoliate treatment
GlamGlow


Youthmud tinglexfoliate treatment



במותג GlamGlow התנסיתי לראשונה באמצעות מסיכת הבוץ בצנצנת הלבנה, Supermud clearing treatment שייעודה הוא לטפל בפצעונים, פיגמנטציה, ראשים שחורים, חתכי גילוח וצמיחת שיער מתחת לעור.
ה- Youthmud, שמגיעה בצנצנת השחורה והיא אגב המוצר הראשון שהמותג השיק, היא מסיכת בוץ "מסורתית" יותר, כזאת שמיועדת לנקות את העור ולהשאיר אותו חלק, רך ומואר. רציתי להתנסות בה במשך תקופה ארוכה וכשהגיעה לספורה ערכה שהכילה את מסיכת הלחות הכחולה, Thirstymudmud hydrating treatment, ואת מסיכת העיניים Brightmud eye treatment וה- Youthmud בגודל מוקטן, הזדרזתי לרכוש את הערכה.
הכמות הספיקה לי ל- 4 שימושים מלאים, קרי לכל הפנים, כך שהנחתי אותה אחת לשבוע לאורך החודש ואהבתי אותה מאוד למרות שיש לי עור מעורב ונטען שהיא מתאימה יותר לעור יבש.
מניחים שכבה דקה ממנה על העור וממתינים 10 דקות לפני שמסירים עם מים פושרים בתנועות סיבוביות כדי לקבל אפקט של פילינג לעור, והתחושה הראשונה שחוויתי עם ההנחה שלה היא של עקצוץ ולאחר מכן של מתיחה. עם ההסרה העור נותר בדיוק כפי שמובטח והוא פשוט נראה טוב יותר.
אני רוצה לסייג ולומר שלדעתי לבעלות עור רגיש היא לא תתאים, היות ומדובר במסיכה המכילה חומרים פעילים שגורמים לאותה תחושת עקצוץ.
בשל מחירן המאוד לא עממי של המסיכות הללו בגודלן המלא (49 יורו) מבחינתי הדילמה כרגע היא האם לרכוש את ה- Supermud או את ה- Youthmud. כמו שנאמר First_world_problems# ...







Master sculpt
Light/Medium #01
Maybelline

Master sculpt





Master sculpt


אם מישהו חושב לרגע שתאוות ה- Contour & Highlight שלי נעצרה בפלטה של Anastasia Beverly Hills, אז טעות מרה בידו. החיפוש נמשך, פלטות נוספות ממשיכות להיות מושקות חדשות לבקרים ואני מוצאת את עצמי מלקטת לי כל פעם אחת חדשה. ביוני זו הייתה ה- Master sculpt הקומפקטית והנוחה שעלתה 9 יורו. בתוך קופסה מרובעת קטנה טמון בקומה העליונה פן עם 2/3 Contour ו- 1/3 Highlight ובקומה התחתונה תמצאו מראה ומברשת. 
ה- Contour בפלטה הוא באותו גוון חום-אפרפר קר מצוין לביצוע הצללות, אם כי במקרה הזה הבחנתי במעט שימר, דבר מיותר כשרוצים לעשות הצללות. ההיילייטר הוא פנינתי מוזהב יפהפה שמספק הארה עדינה ומחמיאה.
אני חייבת לציין שלמרבה הצער בלא מעט מקרים מוצרי אבן של חברות עממיות דוגמת מייבלין ולוריאל מפגינים "גיריות" מסוימת, משמע צריך ממש לגרד את החומר מהפן כדי לקבל אותו על המברשת, וזה המקרה גם כאן- לוקח לי קצת זמן להצליח לקבל את האפקט על העור, אם כי ברגע שזה מתבצע התוצאה מוצלחת והוא שימש אותי רבות במהלך יוני.
לאחר ניסיון שימוש אחד במברשת המצורפת לפלטה היא נותרה מיותמת ועברתי להשתמש במברשות האיכותיות שיש לי להצללות והארות, דוגמת זו של Zoeva.


Master sculpt





Master sculpt





Brit-tea
#01 Tea-riffic
Essence

לא היו לי ציפיות גבוהות מסומק שעלה 4 יורו. קניתי אותו כי אהבתי את המראה החיצוני שלו וכל אספנית איפור אמיתית תגיד לכם שזה מה שבאמת קובע. אז לא היו לי ציפיות גבוהות. מזל. כי להיות מופתעים לטובה זה תמיד כיף! הסומק הזה מקסים. אסנס הצליחו ליצור כאן שילוב גוונים יפהפה, כזה שנותן מראה סמוק רך ומואר, וזוכרות את מה שכתבתי למעלה על מוצרי האבן של חברות עממיות? אז זה אחד המקרים המשמחים בהם המרקם כל כך נעים והחומר נאסף בקלות אל המברשת, תענוג!


Brit-tea





Brit-tea





Sugar Pop
Too Faced

את הפלטה הבאה צילמתי מיד לאחר הרכישה והעליתי גם לפייסבוק וגם לאינסטגרם שלי, כי פשוט לא יכולתי לעמוד במתיקות.
הרבה זמן רציתי להיות הבעלים של אחת מהפלטות הקומפקטיות של Too Faced, קראתי עליהן המון ביקורות, צפיתי בהמון סרטונים אבל לא מצאתי את ה"אחת". עד שביקרתי ביוני בספורה, התעכבתי ליד הסטנד המקסים שלהם ושאלתי את הדיילת מתי תגיע כבר לספורה בספרד פלטת ה-Semi sweet chocolate bar שעדיין לא הגיעה (!) והיא אמרה שאין כרגע צפי אבל בדיוק היום הם קיבלו פלטה חדשה ועדיין לא הספיקו אפילו לשים את הטסטר. ואז היא שלפה את ה- Sugar Pop. מיותר לומר שחטפתי אותה מידיה ושמתי בסלסלה, ומאז החל לו סיפור אהבה חדש.

Sugar Pop





Sugar Pop





Sugar Pop


Too Faced מעצבים את הפלטות הללו כך שכל שורה יכולה ליצור מראה איפור קל ונוח משל עצמו ומצרפים לה כהרגלם עלון הדרכה חביב, ומדובר בפלטה בעלת גוונים קיציים משמחים מאוד.
המראה של השורה העליונה נקרא Sweet & Spicy ומורכב מ:
Rock candy לבן פנינה עם שימר
Macaron כתום זהוב עם שימר
Malted milk ball חום ברונזה עם שימר

סווטצ'ים:

Sweet & Spicy





המראה של השורה האמצעית נקרא Sugar plums ומורכב מ:
Strawberry ice סגול לבנדר עם מעט שימר
Sugared violet סגול כחול עם שימר
Blackberry סגול חציל מאט

סווטצ'ים:

Sugar plums





המראה של השורה התחתונה נקרא Candy coated ומורכב מ:
Peach fuzz צהוב מוזהב עם שימר
Bubblegum ורוד בזוקה עם שימר
Blue raspberry טורקיז עם שימר

סווטצ'ים:

Candy coated


קל לי מאוד לעבוד עם הפלטה הזאת, היות ומצאתי שהגוונים באים לידי ביטוי באופן משביע רצון על העפעף וללא מאמץ מיוחד. אני חושבת שכל מי שמחפשת פלטה קומפקטית שמאפשרת יצירת מראות איפור צבעוניים ומגוונים הבאים באריזה אטרקטיבית, תמצא ב- Sugar Pop את מבוקשה.





Coconut
All in one hair treatment

Uniq One


את המוצר הבא בחרתי וקיבלתי מאתר Glam Guru, למי שלא מכירה, הנה קצת מידע עליהם:
"אתר הגלאם גורו הינו מיזם ישראלי חלוץ בתחום קופסאות היופי, לצד מכירת מוצרי איפור טיפוח ובישום ומוצרי שיער ייחודיים, כתבות טיפוח והדרכות איפור. באתר ניתן למצוא חברות קוסמטיקה מקצועיות וחברות בוטיק מהארץ והעולם, וגם קוסמטיקה אורגנית וטבעית.
המיוחד באתר הוא תוכנית ה- cash back  - כסף חזרה בכל רכישה, הנצבר לשימוש חוזר באתר. בכל רכישה נצברות נקודות השוות לכסף מיידי למימוש. צבירת נקודות מתקבלות ממילוי חוות דעת על מוצרים באתר, והפניית חברה."

זוהי מסיכה שיער טיפולית ללא שטיפה בניחוח קוקוס, הטוענת לשמש ללא פחות מ- 10(!) מטרות-
תיקון ושיקום לשיער יבש ופגום
שליטה בברק וקרזול
הגנה מפני חום
הענקת מגע משיי ורכות
הגנה על צבע השיער בעזרת מסנני UVA&UVB
מקלה על סירוק והחלקת השיער
התרת קשרים
שימור את עיצוב השיער לאורך זמן
מניעת היווצרות קצוות מפוצלים
הוספת נפח לשיער.
בנוסף המסיכה מתאימה לשימוש גם על שיער שעבר טיפולי החלקה שונים.
ובכן, הרבה מאוד הבטחות בבקבוק אחד צנוע המכיל 150 מ"ל.

ובפועל? נתחיל מהריח. ניחוח הקוקוס הינו נוכח מאוד ונשאר לאורך זמן, דבר שעבורי כחובבת קוקוס הוא פלוס ענק אבל עבור מישהי שאינה אוהבת את הריח יהווה סיבה טובה להימנע מהמוצר.
כאשר משתמשים בו על שיער רטוב ההמלצה היא לרסס אותו ישירות על השיער ממרחק של 20 ס"מ ובין 6-15 לחיצות, בהתאם לאורך השיער. על שיער יבש מרססים את החומר על כף היד, בין 2-6 לחיצות ומפזרים לכל אורך השיער. בשני המקרים ניתן לאחר מכן להמשיך ולהשתמש במוצר העיצוב הרגיל שלכן.
אני מזכירה שיש לי שיער שחור ארוך וחלק באופן טבעי, שהפעם האחרונה שנצבע בגוון שחור-כחול הייתה לפני כ- 10 חודשים. בשנים האחרונות הוא נוטה ליובש, ולכן אני משתמשת לאחר החפיפה בשמן ארגן כדי להחיות אותו.
השתמשתי במסיכה במהלך החודש האחרון הן על שיער יבש והן על שיער רטוב, וגיליתי שעבורי האפקטים של הענקת אותו מגע משיי ורכות, ההקלה על הסירוק ומניעת הקשרים התרחשו כשהנחתי אותה על שיער רטוב.
העובדה שאחר כך יכולתי להמשיך ולהשתמש גם בשמן הארגן שלי ולא הרגשתי שהשיער שלי הופך עמוס ודביק משילוב המוצרים היא משמעותית חיובית לדעתי. גם היות המסיכה הזאת ללא שטיפה הופכת אותה לחביבה עלי, מעולם לא הייתה לי סבלנות לעמוד במקלחת ולחכות עם מסיכה על השיער במשך פרק זמן לא הגיוני בעליל עד לשטיפתה.
מחיר המוצר באתר Glam Guru הוא 79.9 ש"ח שהם כ- 19 יורו, לא מאוד זול אבל סביר עבור מסיכה לשיער. וקוריוז אחד נוסף- מבט מעמיק על אריזת המוצר גילה לי שהוא מיוצר על ידי חברה בשם Colomer הממוקמת, כן, כן, בברצלונה! עולם קטן, כבר אמרנו?

ואם קופסאות יופי הן דבר חביב עליכן, שימו לב לעקוב אחרי אתר ה- Glam Guru כי בקרוב הם עתידים להשיק קופסה חדשה ומסקרנת!





Bombshell body mist
Victoria's Secret

Bombshell body mist


זה לא סוד שלויקטוריה סיקרט יש סדרות על גבי סדרות של ניחוחות לאמבטיה ולגוף שעונים על כל טעם וריח, וניסיתי לא מעט מהם. אבל! מאז שרכשתי את ה- Bombshell התמכרתי לניחוח הזה. הוא פירותי פרחוני, ומורכב מערבוב של:
purple passion fruit 
Shangri-la yellow peony 
vanilla orchid.

השילוב הזה יוצר ריח שאני לא מפסיקה לרסס על עצמי, הוא משמש אותי להתחלה חיובית של היום ולרענון כל פעם שנדרש במהלכו. הדבר העיקרי שהבחנתי לגביו הוא שאף אחד לא נשאר אדיש לריח הזה, וכבר גרמתי לכמה וכמה אנשים לדלג לחנות ויקטוריה סיקרט בשדה התעופה של ברצלונה ולרכוש אותו. ממליצה לכן בחום לרחרח אותו בפעם הבאה שתגיעו לויקטוריה סיקרט בנתב"ג, הוא מעולה!


ובזאת מסתיימים מועדפי יוני שלי, 
מקווה שיהיה לכולנו קיץ נעים ולא חם ודביק מדי :)



Comments