!Let's prime

אחח פריימר. המוצר החמקמק הזה שלא החליט עדיין אם הוא טיפוח, איפור או משהו באמצע. עד לפני כמה שנים בכלל לא הבנו למה צריך אותו, כיום כל מי שמבינה דבר או שניים באיפור יודעת שאי אפשר לחיות בלעדיו. גם חברות הקוסמטיקה הבינו את העניין והן לא מפסיקות לשגר אלינו פריימרים חדשניים ומסקרנים, בפוסט שלפניכן תכירו 4 כאלה.
חשוב להזכיר שהייעוד של פריימר הוא לפחות שתיים מהנקודות הבאות-
  • החלקה וטשטוש של נקבוביות פעורות
  • איחוד גוון ופגמי העור
  • שיפור עמידות המייק אפ
  • מתן מראה מואר (אך לא מבריק) או לחילופין מתן מראה מאט
  • הענקת לחות נוספת לעור יבש.









המקצועי:
Step 1 Skin EQUALIZER
Mattifying primer
Make up forever


Step 1 Skin EQUALIZER


העובדה שאין בישראל את Make up for ever היא מצערת מאוד לדעתי, כי זו חברת איפור מקצועי בעלת מוצרים מעולים, איכותיים ולרוב גם חדשניים. להבדיל ממאק שסניפים שלהם צצים תחת כל עץ רענן בעולם, MUFE בוחרים בקפידה את המדינות בהן הם מוכרים ואת נקודות המכירה שלהם. להזכירכן בעבר הם היו בישראל, לא הצליחו, התקפלו ועזבו. בברצלונה יש להם חנות פרו אחת ונקודות מכירה בכל סניפי ספורה.
את הפריימר המקורי,  HD PRIMER, סקרתי בבלוג כבר לפני כשנה וחצי והוא הפריימר האהוב ביותר עלי. לאחרונה MUFE השיקו סדרת פריימרים חדשה לחלוטין, כאשר בסדרה יש 11 פריימרים, 5 מיועדים לטיפול בבעיות ספציפיות כמו נטרול אדמומיות וליחוח העור ו- 6 נוספים מיועדים למתן הארה בהתאם לגוון העור האישי של כל אחת.
בחרתי להתחיל את ההיכרות עם הסדרה באמצעות ה- Mattifying primer, שמיועד לצמצם מראה נקבוביות פעורות ולנטרול ברק ועודפי שומן בעור תוך מתן מראה מאט למייק אפ לאורך כל היום.
ובכן, עד היום לא התאכזבתי מאף מוצר של MUFE, ולכן לא הופתעתי כשגם הפריימר הזה התגלה כהצלחה. אנחנו נמצאים עכשיו בעיצומו של הקיץ וכפי שציינתי בפוסט הקודם הקיץ הזה בברצלונה הוא קשה במיוחד, ועדיין בימים שבהם אני מניחה את הפריימר העור שלי אינו מבריק והמייק אפ נשאר עליו לאורך כל היום מבלי לנזול או להפוך ל"קייקי". אם וכאשר תהיה לכן את ההזדמנות אני ממליצה בחום לבדוק את סדרת הפריימרים החדשה הזאת מקרוב- כל אחת תמצא בה מענה למה שהיא ספציפית מחפשת בפריימר.





היוקרתי:
Le blanc de Chanel 
Multi use illuminating base


Le blanc de Chanel


יש חברות קוסמטיקה בודדות שעצם אמירת שמן מיד גורמת לתחושה טובה להתפשט בכל הגוף, שאנל (או צ'אנל, כפי שהספרדים הוגים זאת) היא אחת מהן עבורי. המוצרים שאני בוחרת לרכוש מהם נבחרים בפינצטה בשל תג המחיר שלהם ואני מודה שאני עושה בהם שימוש קמצני כדי להאריך את חייהם ככל הניתן. 
ב- Le blanc de Chanel חשקתי במשך זמן רב, עוד מאז שקראתי על בבלוג של דנרה לפני למעלה מחצי שנה. כשנקרתה בפני ההזדמנות לא עמדתי בפיתוי ובואו נאמר שאני ממש לא מצטערת.
קודם כל שימו לב ששאנל מגדירים אותו כ- base ולא כ- primer, להבנתי מפני שיש מספר דרכים להשתמש בו ולאו דווקא רק לפני הנחת המייק אפ. בפעם הראשונה שהשתמשתי בו הופתעתי מהמרקם- נוזל לבן חלבי ודי סמיך שלוקח לו זמן להיטמע בעור, אבל מהרגע שהוא נטמע? וואו! העור הופך חלק ומואר לחלוטין ויש ימים שאני פשוט משאירה את זה ככה ולא ממשיכה עם הנחת מייק אפ מעל.
כאשר אני כן מניחה מעליו מייק אפ הוא נמרח בקלות רבה יותר, וגיליתי גם שערבוב שלו עם מייק אפ מאט "מחייה" את המייק אפ ונותן תוצאה סופית מוארת ויפה.
קיימת בנוסף האפשרות להשתמש בו להארות נקודתיות בפנים, שימוש שפחות חביב עלי רק בשל העובדה שיש לי כל כך הרבה היילייטרים מצוינים שחבל לי לבזבז אותו על זה, אבל בפעם האחת שניסיתי זאת גם כאן התוצאה הייתה מוצלחת.
ללא ספק מדובר במוצר מותרות, כזה שלהבדיל ממייק אפ או מסקרה, שאי אפשר בלעדיהם, עליו אפשר לדלג, אבל אני חושבת שהוא שווה את ההשקעה כי להבדיל ממוצרי מותרות אחרים שנותנים הבטחות ללא כיסוי, כאן הצ'ק נפרע ובגדול!





העממי:
Infallible primer
L'oreal


Infallible primer





Infallible primer


לוריאל אוהבים לעבוד בסדרות כשזה מגיע למוצרי טיפוח ולמוצרי בסיס, דבר שמבחינתי הוא נהדר ולו רק בשל העובדה שהוא עושה סדר ומקל על האישה הממוצעת לאתר ולרכוש את המוצרים שמתאימים לה ביותר במסגרת ליין מוצרים ספציפי.
סדרת ה- Infallible שלהם מתפתחת וגדלה וכיום מכילה בין השאר גם כמה וכמה סוגי מייק אפים (אל תבקשו ממני לומר במדויק כמה היות וללוריאל, וזה להבדיל דבר שאני ממש לא מחבבת, יש נטייה להשיק את אותם מוצרים בארה"ב ובאירופה באריזות שונות. סתם מעיק ומבלבל) ולאחרונה הגיע לברצלונה גם הפריימר מהסדרה.
נתחיל מהאריזה. אם Le blanc de Chanel מגיע באריזת זכוכית הזועקת כולה יוקרה, כאן הפריימר מגיע בשפופרת פלסטיק פשוטה למראה שייאמר בכל זאת לזכותה שהיא נוחה מאוד לשימוש ולנסיעות.
הפורמולה היא ג'ל שקוף שבמגע עם העור נותן מיד תחושה סיליקונית משיית שמחליקה את העור, מצמצמת נקבוביות ומנטרלת ברק, ולמרות שבעיקרון אני פחות מחבבת פריימרים סיליקונים, ה- Infallible מוכיח את עצמו כמצוין, פריימר קלאסי שעושה את העבודה במחיר הוגן יחסית. בשבועיים האחרונים בשל החום המתגבר הוא אמנם נזנח לטובת ה- Le blanc de Chanel ולטובת הפריימר של Smashbox שתכף תקראו עליו, אבל אני מבטיחה שכשמזג האוויר יתחיל להתקרר אנחנו נשוב ונתאחד.





החדשני:
Photo finish primer water
Smashbox


Photo finish primer water


אם פריימרים ככלל נמצאים באזור האפור שבין טיפוח לאיפור, אז הפריימר הבא לוקח את זה צעד קדימה כי במבט ראשון בכלל נראה שהוא משתייך לקטגוריית הספריים לקיבוע ורענון האיפור. במקרה של ה- Photo finish התלבטתי מאוד אם לרכוש או לדלג, כי פריימרים יש לי בשפע כמו גם ספריים מקבעים, אבל הסקרנות הכריעה אותי (בשילוב עם החום, מה יותר טוב הרי ממוצר מולטי טאסקרי כזה שירענן אותי) ובחופשה בסרדיניה בחודש שעבר הוא נרכש (ולמה בסרדיניה ולא בברצלונה אתן אולי שואלות? כי למרבה ההפתעה אין בברצלונה Smashbox! מפתיע ומצער מאוד) ומאז די זנחתי את כל שאר הספריים המקבעים שלי.
ובכן, סמאשבוקס מבטיחים מוצר חדשני, נטול אלכוהול, סיליקון ושומן, שניתן להשתמש בו ב- 3 דרכים:
  1. כפריימר, לקבלת עור מלוחח וחלק המהווה בסיס מושלם לאיפור.
  2. כספריי מקבע בסיום האיפור
  3. לרענון העור ומראה האיפור לאורך כל היום.
ניסיתי אותו בשלושת הדרכים ושמחתי מאוד לגלות שהביצועים שלו על העור שלי היו מעולים. להבדיל משימוש במי פנים למשל שהם קלילים ונדיפים, כאן התחושה היא שהחומר ממש "מתיישב" על העור, נספג בו ומחייה אותו. המייק אפ נראה מעליו טוב יותר, ובשימוש כספריי מקבע ומרענן ראיתי הבדל משמעותי לטובה בעמידות ובמראה של איפור הבסיס שלי בסופו של היום. אני חוששת שלא תהיה לי ברירה ובביקור הבא בארץ אצטרך לרכוש Photo finish primer water נוסף, כי הנוכחי מתכלה לי במהירות..


Comments

  1. יופי של פוסט מותק!! חשוב ביותר בקיץ.
    איזה כיף כשיש MUFE זמין ליד הבית... ממש באסה שכבר לא בארץ.
    אני עדיין מעכלת את הפריימר ספריי של סמאשבוקס, כבר חודש איתו ועוד לא מצאתי את השימוש האידאלי שיבדל אותו מאחרים. כמו שכתבת, בכל קטגוריה הוא כביכול מתחרה במוצר אחר.
    והשאנל האהוב, נפלא ממש להחייאת מייקאפים כבדים, או לכאלו בגימור מאט, ובכלל, די עושה טוב לסקין.
    המסקנה - אי אפשר לברוח מפיתויים שנכנסים לראש ולא יוצאים ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה על הפרגון, ולדעתי זאת ממש קארמה ששכרתי דירה 2 מטר מחנות הפרו של MUFE, אושר גדול :)
      ה- Photo finish primer water לטעמי הוא פשוט תוספת מעניינת לשוק הספריים המולטי טאסקרים, וככזה ניתן להשמיש אותו לכל אחד משלושת המצבים ולאו דווקא לנסות ולבדל אותו, בקיצור- אמצי את הורסטיליות שלו ;)
      ואת לא יודעת כמה אני מודה לך בכל פעם שאני מניחה את Le blanc de Chanel, קסם בבקבוק שהתוודעתי אליו לחלוטין בזכות הפוסט שלך.
      סוף שבוע נעים יקירה!

      Delete

Post a Comment