היום יום הולדת!

הנה הגיע לו היום בשנה, 11.10, בו אני חוגגת יום הולדת.
ובסכנה להישמע לא חגיגית, ההתרגשות שלי ממנו הולכת ופוחתת משנה לשנה, הן בגלל העובדה שכבר חגגתי כל כך הרבה ימי הולדת (היום זה מספר 37, למי שתהתה) והן בגלל העובדה שמאז שעברתי לגור בברצלונה אני מרגישה שכל יום כאן הוא כמו יום הולדת עבורי, זו פשוט מתנה לחיות בעיר המושלמת הזאת.

אני כן חושבת שהשנה הקרובה תהיה בסימן של קבלת החלטות לא פשוטות וביצוע שינויים בחיים שלי בהתאם, כמאמר הקלישאה (המאוד לא סימפטית לדעתי): I'm not getting any younger, ואני מקווה שביום ההולדת הבא אמשיך לעדכן אתכן כאן בבלוג בהתפתחויות החדשות!


והגיע גם הרגע המשמח לפתוח את Giveaway היום הולדת המסורתי שלי בבלוג, השנה תהיינה בו 2 זוכות.


הזוכה במקום הראשון תקבל קיט ענק שכולל מוצרים של חברות כמו TheBalm, Kiko ו- Sleek, כמו גם טיפוח של חברת Caudalie וספוגית Beauty blender!


מקום ראשון!



מקום ראשון!



מקום ראשון!



מקום ראשון!



מקום ראשון!






הזוכה במקום השני תקבל קיט מפנק שכולל מוצרי טיפוח של Etnia ואיפור של Kiko וחברות נוספות:


מקום שני!



מקום שני!



מקום שני!






מה עושים כדי להשתתף ב-Giveaway?
יש להיכנס לתוסף המופיע בהמשך הפוסט ולבצע דרכו 2 פעולות חובה -
  1. השארת תגובה לפוסט זה
  2. סימון "אהבתי" (Like) לדף הפייסבוק של הבלוג.
למי שרוצה להגדיל את סיכויי הזכייה ישנן 3 פעולות נוספות שאינן חובה אך ביצוען יקנה לכן נקודות בונוס-
  1. הצטרפות בבלוג כעוקבת גלויה, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב
  2. מעקב אחרי Mor(e) Beauty באינסטגרם, ראו הסבר בתוך התוסף כיצד לעקוב.
  3. שיתוף ציבורי של ה- Giveaway בדף הפייסבוק/האינסטגרם שלכן.
לאחר שתיכנסו לתוסף שכאן באמצעות הקלדת כתובת המייל/הפייסבוק שלכן תקבלו את 5 הפעולות וההסברים כיצד לבצען, ובצד ימין למעלה תראו כמה נקודות כבר צברתן - בהתחלה יופיע שם 0/6, וכל פעולה שתבצעו תעלה את מספר הנקודות לזכותכן בהתאם:


a Rafflecopter giveaway


שימו לב:
  • ההשתתפות ב- Giveaway הינה לבני/ות 18 ומעלה בלבד, מתחת לגיל זה נדרש אישור הורים.
  • רק הרשמה דרך התוסף וביצוע 2 פעולות החובה תאפשר את ההשתתפות ב- Giveaway.
  • ניתן להצטרף החל מהיום (ראשון 11.10.15) ועד יום ראשון ה- 25.10.15 כולל.
  • שמות הזוכות יפורסמו בפוסט זה ובדף הפייסבוק של הבלוג, ואז אפנה אליהן לכתובת המייל שציינו בהרשמה לתוסף. במידה ומישהי מהן לא תענה תוך 3 ימים, תיבחר זוכה אחרת.
  • החבילות תישלחנה לזוכות מספרד ולכן, כמו בכל משלוח ובעיקר בינלאומי, עלולים להיות עיכובים/תקלות שאינם בשליטתי.
  • אם מכל סיבה שהיא תיווצר עלות תשלום על החבילות (למשל עקב דרישת שחרור של המכס ו/או הדואר) היא תחול במלואה על הזוכות בלבד.
בכל שאלה או בעיה בתהליך ההרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי למייל: mor.beauty2012@gmail.com

בהצלחה!

Comments

  1. מזל טוב!! רק אושר :)
    הכל בוצע

    ReplyDelete
  2. משתתפת כמובן... מזל טוב! :)

    ReplyDelete
  3. משתתפת כמובן... מזל טוב! :)

    ReplyDelete
  4. מזל טוב ולעוד הרבה פוסטים נהדרים! משתתפת ומוזמנת.לבקר גם אצלי

    ReplyDelete
  5. מזל טוב!
    מקווה לזכות :)

    ReplyDelete
  6. בוצע! מזל טוב! אוהבת את הבלוג שלך

    ReplyDelete
  7. המון המון מזל טוב!
    הגרלה ממש שווה :)

    ReplyDelete
  8. הכל בוצע :)
    מזל טוב!! הלוואי שתמשיכי להרגיש שכל יום הוא יום הולדת!

    ReplyDelete
  9. קודם כל המון מזל טוב! בריאות, אושר, אהבה ושכל משאלותיך יתגשמו!
    שנית, ביצעתי הכל על מנת לזכות אולי במתנת יום הולדת עבורי ;)

    ReplyDelete
  10. משתתפת תודה ומזל טוב, ההגרלה מהממת

    ReplyDelete
  11. מזל טוב תמשיכי כך!!משתתפת בהגרלה,בהצלחה לכולן)))

    ReplyDelete
  12. מזל טוב תמשיכי כך!!משתתפת בהגרלה,בהצלחה לכולן)))

    ReplyDelete
  13. מזל טוב! משתתפת בהגרלה, הלוואי שאזכה ... המתנות מדהימות!!!

    ReplyDelete
  14. מזל טוב🎁 והמון שנים של יופי😍

    ReplyDelete
  15. מזל טוב🎁 והמון שנים של יופי😍

    ReplyDelete
  16. מזל טוב, מור! שפע ברכות. שתמשיכי לפנק ולהתפנק :)

    ReplyDelete
  17. מזל טוב! תמשיכי להנות בעיר המדהימה הזו! :)

    ReplyDelete
  18. מזל טוב לכבוד יום הולדתך ה17 (+20)
    אני מאחלת לך שתמשיכי לטפח את עצמך כי זה משאיר אותנו צעירות בנפש ושתעשי רק דברים שאת אוהבת ועושים לך טוב
    יום הולדת שמח מלא בכיף ובצחוקים
    וכמובן, שותף 😃😃😃

    ReplyDelete
  19. המון מזל טוב! ברצלונה היא עיר שבהחלט רוצה לבקר בה בהמשך. משתתפת בהגרלה וגם עוקבת באינסטגרם.

    ReplyDelete
  20. מזל טוב! עד 120 :) המון הצלחה בהמשך וכמובן הצלחה בהחלטות החדשות בחיים!

    ReplyDelete
  21. ביצעתי הכל. המייל שלי הוא yuvalginz23@gmail.com בהצלחה לכולםםם!

    ReplyDelete
  22. בוצע האהבה רבה. המון מזל טוב!!!!

    ReplyDelete
  23. בוצע האהבה רבה. המון מזל טוב!!!!

    ReplyDelete
  24. המון מזל טוב, עד 120 :)

    ReplyDelete
  25. וואו, הגרלה מדהימה! מזל טוב כמובן :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. המייל שלי אגב הוא shaniksh@gmail.com- אני לא בטוחה אם ציינתי או לא.

      Delete
  26. מזל טוב!!! הכל בןצע באהבה והערכה רבה (:

    ReplyDelete
  27. וכמובן ששיתפתי בפייסבוק את הפוסט של ההגרלה (;

    ReplyDelete
  28. המון ברכות ואיחולים והמשך עשייה מהנה

    ReplyDelete
  29. מזל טוב! אוהבת את הבלוג שלך

    ReplyDelete
  30. מזל טוב! שיתפתי גם באינסטגרם וגם בפייסבוק! אשמח לזכות משום שאני משתתפת כל כך הרבה ואפעם לא זוכה ובנוסף השבוע לאמא שלי יש יום הולדת השבוע ואשמח לפנק אותה במוצרים האלו...

    ReplyDelete
  31. מזל טוב!
    אשמח מאד לזכות לסקור את המוצרים באתר שלי

    ReplyDelete
  32. הגרלה מהממת, המון מזל טוב!!!

    ReplyDelete
  33. המון מזל טוב, מאחלת לך הרבה שנים טובות ומלאות יצירה, איזו הגרלה מפנקת, בוצעו כל השלבים,
    מיה m032830@gmail.com

    ReplyDelete
  34. מזל טוב אהובה!! אני עוקבת במסירות כבר תקופה ומתה על הפוסטים ועל הסטייל שלך!!! 3>

    ReplyDelete
  35. יום הולדת שמח! אני שמחה על האפשרות להיות חלק מחוויות הביוטי שלך.

    ReplyDelete
  36. מזל טוב על ההגרלה!

    ReplyDelete
  37. מקווה לזכות ויש אישור הורים☺️

    ReplyDelete
  38. מזל טוב ליום הולדתך❤🍓

    ReplyDelete
  39. מזל טוב בובה, גם מצטרפת לנסות את מזלי

    ReplyDelete
  40. מזל טוב! אשמח להזדמנות..

    ReplyDelete
  41. כרגיל , הגרלת יום ההולדת מדהימה במיוחד :)
    שיהיה המון המון מזל טוב , בריאות , אושר והגשמת כל החלומות !

    ReplyDelete
  42. מזל טוב נהדרת!
    אשמח להשתתף בהגרלה, כל השלבים בוצעו :*

    ReplyDelete
  43. מזל טוב מקסימה, מתה על הפוסטים שלך! וכמובן משתתפת בהגרלה ;)

    ReplyDelete
  44. המון מזל טוב מור, רק עכשיו ראיתי את הפוסט, אז קבלי את איחולי החמים ליום הולדתך באיחור ♥ אני לא משתתפת בהגרלה, אך מאחלת לכולן בהצלחה !

    ReplyDelete
  45. נרשמתי! :) מקווה שתמשיכי לעדכן, נהנת מהבלוג מאוד.
    קצת הסתבכתי עם שליחת קישור לשיתוף שלי אז הוספתי קישור לעמוד בפייסבוק, זה סבבה?

    המייל שלי - rcleper@gmail.com , בפייסבוק rony cleper ובאינסטגרם cleperony

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, ואני רואה את השיתוף שעשית בפייסבוק כך שהכל תקין :)
      בהצלחה!

      Delete
  46. מזל טוב!!! איזו הגרלה מושלמת 😍❤️

    ReplyDelete
  47. מזל טוב ליום ההולדת, מאחלת לך שתחזרי לחגוג אותו בכיף. תודה על הגרלה השווה ביותר.Ayalas1980@gmail.com

    ReplyDelete
  48. איזו הגרלה מתוקה כמוך מור :D
    השתתפתי באהבה ענקית <3 <3

    ReplyDelete
  49. מזל טוב! הגרלה שווה ביותר שתהווה מתנת יום הולדת שווה ביותר!

    ReplyDelete
  50. המון מזל טוב, עד 120, הרבה בריאות, אהבה והצלחה. משתתפת בהגרלה אולי יהיה לי מזל ואזכה למתנה ליום ההולדת שלי בעוד 4 ימים

    ReplyDelete
  51. יום הולדת שמח ! Enjoy it
    אשמח להשתתף בהגרלה הסופר יפה ומפנקת :D

    ReplyDelete
  52. הרבה מז"ט ליום הולדתך, ותודה על הפינוקים :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ולמקרה ששכחתי לציין בתוסף, או היכן שצריך המייל שלי: miriamyoskovich@walla.co.il

      תודה ובהצלחה לכולן....

      Delete

Post a Comment