It's all about the lips

בנובמבר 2014 פירסמתי פוסט שסקר אך ורק שפתונים ואני לא מאמינה שכבר עברה לה כמעט שנה. את הפוסט ההוא פתחתי בפסקה הבאה:
"אם אני מעבירה מבט בוחן על אוסף האיפור שלי, אז יש לי לא מעט מוצרי שפתיים. יחד עם זאת בחיפוש בבלוג תמצאו פוסטים בודדים שסוקרים אותם. למה? כי אני אוהבת יותר לרכוש ולסקור מוצרי פנים, ובעיקר סמקים, ברונזרים והיילייטרים. לכן נראה לי שהגיע הזמן לאזן קצת את המצב עם פוסט שפתיים מורחב, שיציג בפניכן כמה מההתחדשויות האחרונות שלי בתחום".
וכמעט שנה אחרי, הפסקה הזאת רלוונטית לגמרי גם לפוסט שלפניכן.



It's all about the lips




להבדיל מהפוסט ההוא, את הנוכחי אני רוצה לפתוח דווקא עם מוצר שאכזב אותי ברמות קשות מאוד. וקוראות נאמנות של הבלוג שלי כבר יודעות שהן כמעט ולא תמצאנה פה סקירות שליליות על מוצרים, מהסיבות הפשוטות שיש לי כבר כל כך הרבה שנות ניסיון בתחום הקוסמטיקה, אני יודעת היטב מה אני רוצה ומה יתאים לי ואני (כמעט) תמיד גם מבצעת סקר שוק טרם הרכישה כדי לוודא סופית שהמוצר יהיה מוצלח עבורי.

Melted 


ה- Melted של Too Faced עמד לכאורה בכל הקריטריונים הללו, והציפיות שלי ממנו היו בשמיים. ובכן, לא. פשוט לא. לי אין מילה אחת טובה לומר על השפתון הנוזלי הזה, שחשוב לציין שמהווה את אחת ההצלחות הגדולות של החברה. אולי בעצם רק שהוא נורא יפה מבחוץ.
הגוון שרכשתי, Melted Sugar מתקבל על השפתיים כניודי מכוער, מבליט את כל הקמטוטים והיובש שאפילו לא ידעתי שיש לי בשפתיים, יש לו עמידות ששואפת לאפס והדהייה שלו? מ-ז-ע-ז-ע-ת. כשהסתכלתי במראה לאחר שתיית כוס מים נחרדתי ממה שהתרחש עליהן ואז החל המאבק להוריד אותו לחלוטין, פשוט כי לא הצלחתי להסיר אותו באופן אחיד. 
אני אוהבת מאוד את Too Faced, הברונזרים ופלטות צלליות השוקולד שלהם הם מהטובים שניתן למצוא היום בשוק אבל המוצר הזה הוא פשוט כישלון בשבילי.

Melted



סווטצ':

Melted




ובמעבר חד נחזור להמון מוצרים מוצלחים ואהובים!

Kiko השיקו במסגרת קולקציית Midnight Siren היפהפייה את ה- Matte Muse Lipstick, שפתונים נוזליים ב- 6 גוונים שונים באריזה דמויית לק. מקסים. בחרתי את גוון 02 Embellished Peony שהוא ורוד עתיק מהמם, ההנחה שלו על השפתיים נוחה ביותר בזכות האפליקטור בעל הקצה הייחודי וניכר, כמו תמיד בקולקציות שלהם, שהושקעה כאן מחשבה בכל פרט ופרט בעיצוב המוצר.

Matte Muse Lipstick



Matte Muse Lipstick


הגימור שלו אמנם מבריק אבל התחושה על השפתיים היא פודרתית ונעימה ויש לו עמידות יפה, כזו ששורדת שתייה ודוהה באלגנטיות יחד עם הארוחה. 
והמחיר? תסמכו על Kiko שיארגנו לכן מוצר מושלם בעלות מצחיקה של 6.90 יורו.



סווטצ':

Matte Muse Lipstick




ונמשיך לעוד מוצר שפתיים מבית Kiko, ה- BB Lip Glaze. הפעם מדובר בכזה שנכנס לליין הקבוע, כך שתוסיפו אותו לרשימה שלכן ואל תשכחו לרכוש אותו בפעם הבאה שאתן בחנות של Kiko בחו"ל.

BB Lip Glaze



BB Lip Glaze


הוא נועד לתת ברק עם גוון לשפתיים ומכיל המון דברים טובים בתוכו כמו חמאת מנגו אפריקאית, חמאת קריטה, שמן פטל וויטמין E. בשילוב עם אפליקטור נוח קיבלתן מוצר שכיף לשלוף מהתיק כדי לרענן וללחח את השפתיים ולהעניק להן ברק. אני רכשתי את גוון 04 Coral Rose אבל יש לי הרגשה שאחזור לרכוש עוד מתוך 8 הגוונים הקיימים בסדרה. שוב, במחיר של 6.90 יורו לאחד- אין סיבה שלא!



סווטצ':

BB Lip Glaze




אני חושבת שאם אומר לכן את צמד המילים TOP SHOP אין חובבת אופנה אחת שלא תקפוץ ותשאל למה צמד המילים הללו מוזכר בבלוג איפור.
אז תדעו שלרשת האופנה הבריטית הכה מוכרת הזו יש ליין שלם של מוצרי איפור וטיפוח, שלמרבה הצער משום מה עדיין לא הגיעו לספרד. לכן כשנכנסתי לחנות שלהם לפני מספר שבועות הופתעתי לראות ליד הקופה סטנד קטן רק עם השפתונים וברור שמיד חטפתי אחד. בעצם שניים. את השני, שהוא בגוון אדום מהמם, תקבל הזוכה במקום השני ב- Giveaway יום ההולדת שלי שנסגר ממש היום בחצות!

TOP SHOP



TOP SHOP


בחרתי בגוון Innocent שהוא ורוד מקסים ובעל גימור מבריק. השפתון הזה רך כמו חמאה, יש להתייחס אליו בעדינות מרבית ואז מקבלים על השפתיים גוון רווי ויפה עד מאוד.



סווטצ':

TOP SHOP


עכשיו נותר לי רק לקוות ולהמתין בסבלנות להגעת ליין האיפור המלא שלהם לספרד, לפחות על פי היו טיובריות הבריטיות הוא בהחלט יהיה שווה את ההמתנה.
הנה סרטון חביב במיוחד שסוקר את האיפור של TOP SHOP:








על ה- Chubby Sticks Moisturizing Lip Balm של Clinique כתבתי בעבר לא אחת, ורק להזכיר שמדובר בשפתון עתיר לחות, המספק אודם טבעי של צבע, ברק וכיסוי שניתן לבנייה בשכבות. ושימו לב שצ'אבי סטיק באותו גוון יראה שונה על כל משתמשת כתלות בגוון הטבעי של השפתיים שלה - אם השפתיים חיוורות מרבית גווני הצ'אבי סטיק ייראו עליהן במלוא עוצמתם, וככל שהשפתיים פיגמנטיות מטבען רובם ייראו עליהן כשקופים יותר.

Chubby Sticks Moisturizing Lip Balm



Chubby Sticks Moisturizing Lip Balm


הגוון שכאן, 04 Mega Melon מתקבל על השפתיים שלי כאפרסקי יפה ומחמיא ביותר. הוא תמיד איתי בתיק וכשאני מרגישה צורך בזריקת לחות עם צבע היד נשלחת אוטומטית אליו.



סווטצ':

Chubby Sticks Moisturizing Lip Balm




ואני מרגישה שאף פוסט על שפתונים אינו שלם ללא שפתון של MAC (על אף שבפוסט הקודם מ- 2014 מודה ומתוודה שהם לא הופיעו...) והנה הוא לפניכן. 
אקדים ואומר אבל שהטריגר לרכישת הגוון הזה היה דווקא עיפרון השפתיים המהולל של MAC, שנקרא Soar, פשוט חיפשתי גוון שפתון שיתאים לו.
אז Brave ענה בדיוק על הצורך, אחד הגוונים היפים והשימושיים שנתקלתי בהם, והוא משתלב נהדר עם Soar.

Brave 



Brave




ואם כבר מדברים על Soar אז אני בהחלט יכולה להבין למה הוא כל כך מצליח- זה עיפרון שקודם כל יכול לשמש כשפתון בפני עצמו ושנית הוא מחמיא לקשת רחבה של גווני שפתונים, מה שהופך אותו להשקעה משתלמת ביותר.

Soar 



Soar



סווטצ'ים:

Brave & Soar



בשביל מישהי שאוהבת להכריז ששפתון הוא מוצר האיפור הפחות אהוב עליה, אני חייבת לציין שהגעתי לתובנה שיש לי לא מעט בכלל (ספירה זריזה הביאה אותי לכ- 40 בערך), כך שכדאי שאפסיק עם ההכרזות ופשוט אמשיך להשתמש ולהנות מהמגוון שצברתי!

ואל תשכחו שהיום הוא היום האחרון בו ניתן להצטרף ל- Giveaway היום הולדת שלי, 



Comments

  1. תןדה על הסקירה...איפה אפשר למצוא מוצרי קיקו אונליין (אם בכלל)

    ReplyDelete
    Replies
    1. בשמחה! ולצערי Kiko אינם עושים משלוחים לישראל וגם לא נראה שיפתחו חנויות בארץ..
      בכל אופן, בלינק הזה ניתן למצוא את כל המדינות שהם כן שולחים אליהן:
      https://www.kikocosmetics.com/eshop/uk/sitemap

      Delete
  2. אחלה סקירה! וכל השפתונים האלה... יאמי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה, כיף לדעת שנהנית :)

      Delete

Post a Comment