מוארים

במהלך החודשים האחרונים התחדשתי בכמה מוצרים יפים במיוחד, ששייכים ברובם לקטגוריית ההארה האהובה עלי כל כך. במקרה או שלא במקרה הם גם כולם יקרים עד יקרים מאוד, אבל דווקא כשזה מגיע למוצרי הארה אני מוצאת שממש לא מפריע לי לשלם יותר ולקבל מוצר מעוצב שלא לומר יפהפה.



הנבחרת




חברת Becca הפכה לשם דבר בקרב כל חובבת איפור בזכות ההיילייטרים שלה, המפורסם ביותר היה ה- Shimmering skin perfector בגוון Opal, עד לשיתוף הפעולה המוצלח שלהם עם היו טיוברית Jaclyn Hill במסגרתו הם יצרו היילייטר חדש בשם Champagne Pop. לקח לי זמן להצטרף לחגיגה אבל כשכבר הצטרפתי החלטתי לרכוש גם היילייטר נוזלי וגם מוצק, ואקדים ואומר שלא התאכזבתי ושכל השמועות נכונות.

Shimmering skin perfector liquid
Opal 


Shimmering skin perfector liquid



Shimmering skin perfector liquid


המוצר הזה מגיע בכמות ענקית של 50 מ"ל, שבחישוב פשוט אמורה להספיק לתקופת חיים שלמה- בכל זאת מדובר בהיילייטר, מוצר שצריך כמות קטנטנה ממנו בכל שימוש. נוסיף לכך את העובדה שהגוון הספיציפי הזה הוא אינטנסיבי מאוד, ותבינו למה אני מניחה שלא אצטרך לרכוש אותו מחדש לעולם. מלבד שימוש בו ישירות על העור אני אוהבת גם לערבב טיפה ממנו עם המייק אפ הנוזלי שלי, שילוב ש"מקפיץ" את גוון המייק אפ והופך אותו למואר וחי יותר.


Shimmering skin perfector liquid


הוא מגיע באריזת משאבה נוחה וייאמר לזכותה שלהבדיל מאריזות דומות שלחיצה עליהן גורמת להוצאת כמות עודפת של חומר, זאת שכאן מוציאה כמות לשימוש אחד מדויק.
למרות שהמיכל עצמו קל משקל אני מוצאת את הצורה הגלילית והארוכה שלו מסורבלת לנשיאה מחוץ לבית, ובהחלט הייתי מעדיפה לרכוש אותו בגודל מוקטן שהיה הופך אותו לפרקטי יותר מבחינתי.


סווטצ':


Shimmering skin perfector liquid



Shimmering skin perfector liquid


Opal הוא אמנם גוון אינטנסיבי כפי שכבר ציינתי, אבל באותה נשימה הוא נטמע היטב בעור (מזכירה שאני בעלת גוון עור בהיר יחסית, בטח ובטח עכשיו, כשאנחנו רק נכנסים לאביב) ונותן הארה יפה ועמידה לאורך שעות ארוכות.



Shimmering skin perfector pressed
Moonstone

לכל חברת קוסמטיקה יש מוצר קאלט אחד, זה שייאמר בנשימה אחת עם שם המותג. אז במקרה של Becca מדובר במוצר שלפניכן.


Shimmering skin perfector pressed



Shimmering skin perfector pressed


עד שניסיתי אותו ההיילייטר הטוב ביותר מבחינתי היה ה- Mary-lou manizer, מוצר בעל יכולת הארה מופלאה. ואז הגיע ה- Moonstone...
הוא בעל גוון לבן-צהבהב, מושלם לביצוע הארות, והמרקם שלו רך כמו חמאה, דבר שהופך אותו לקל מאוד להנחה וטשטוש על העור. אבל שימו לב שיתרונו עלול להיות גם חסרונו- אני הזמנתי אותו מאתר Cult Beauty, והוא לא שרד את הדרך מאנגליה לספרד והגיע אלי מפורק לרסיסים. לאחר ההלם הראשוני נגשתי ליו טיוב, צפיתי בכמה סרטוני "הצלה" למקרים שכאלה ועיניכם הרואות- למרבה השמחה הצלחתי להחזיר אותו לצורתו המקורית.
אם הייתי צריכה להמליץ לכן על היילייטר אחד בלבד אז זה היה זה, ואני לא חושבת שיש צורך להוסיף מעבר לכך- אתן יודעות כבר כמה היילייטרים יש לי.


סווטצ':


Shimmering skin perfector pressed




Burberry
London with love
Illuminating bronzer

אחח Burberry. בכל פעם שאני חושבת שאוכל להתאפק מלבזבז 80 יורו על מוצר איפור אחד בלבד, אתם מגיעים עם עוד מהדורה מוגבלת ומוכיחים לי שטעיתי. 



London with love



London with love


לכבוד וולנטיינס דיי הושק המוצר היפהפה הזה, שבשורה התחתונה הוא בסך הכל ברונזר מאיר, משמע שילוב של 2 הגוונים על גבי המברשת והנחתם על הפנים יעניק הארה משזפת חמימה ועדינה. ואני מזכירה לכן שזה הקו המנחה באיפור של ברברי כולו- עדינות.
לא תמצאו אצלם איפור עז בגוונים צועקים, לא ולא. ברברי הוא מותג בריטי וככזה האיפוק תמיד יהווה קו מנחה. יהיו שיגידו שזה משעמם, אני מעדיפה לומר שזה פשוט קלאסה. בדיוק כמו המעילים, הצעיפים והתיקים היוקרתיים שברברי יודעים לנפק.


London with love



סווטצ'ים:

London with love





את שני המוצרים הבאים רציתי כבר זמן רב. הראשון הינו במהדורה מוגבלת ועדיין ניתן להשיגו, והשני הוא מוצר אייקוני של המותג אליו הוא שייך (זוכרות שאמרתי מקודם שלכל מותג יש מוצר כזה?) לאחר התלבטויות רבות הוצאתי הזמנה מאתר Beautylish הנהדר, שמחזיק מגוון מותגים שאינם ברי השגה גם עבורי בספרד.
החבילה הגיעה ארוזה היטב ועם פתק אישי, אהבתי מאוד את ההשקעה. באותה נשימה אומר ששני המוצרים יחד עלו לא מעט, ובכל אתר אחר סכום כזה היה מזכה גם במשלוח דוגמיות- דבר שהיה חסר לי כאן.

Beautylish 



Beautylish



Beautylish



Becca

Afterglow palette


Afterglow palette


הפלטה הזאת מושלמת. מלבנית ודקה ומכילה בתוכה 3 היילייטרים ושני סמקים מחמיאים ופיגמנטיים.

3 גווני ההיילייטרים הם-
Moonstone
Rose Gold
Topaz
ושני הסמקים הם-

Wild Honey
Flowerchild

ונכון שנוצרה לי כפילות כי הפלטה מכילה את גוון Moonstone שכבר הכרתן למעלה, אבל בעוד שכפי שציינתי בגודל המלא המוצר הזה מועד לפורענות ואני לא יכולה להוציא אותו מהבית, כאן כחלק מהפלטה הוא יכול להצטרף אלי לכל מקום.

Afterglow palette



סווטצ'ים: 

Afterglow palette


אני חושבת שהפלטה הזאת היא הזדמנות נהדרת להתנסות במוצרי המותג, ואם היא מעניינת אתכן אז אל תתמהמהו עם ההזמנה- אני לא יודעת עוד כמה זמן היא תהיה זמינה לרכישה.





Charlotte Tilbury
Filmstar bronze & glow
Light to medium

אז Charlotte Tilbury. מאפרת בריטית שפיתחה ליין איפור וטיפוח מהיקרים והיוקרתיים שקיימים כיום בשוק. ועל ה- Filmstar bronze glow האייקוני שלה שמעתי, קראתי וראיתי במשך המון זמן (כשנתיים!), והיה לי ברור שיגיע הרגע שגם אני אהפוך לבעלים שלו.
עכשיו בואו נדבר רגע על סוגיית ה"הייפ". ככל שכוחן של יו טיובריות הביוטי מתחזק, ככל שיש להן יותר עוקבים וצופים, כך חברות הקוסמטיקה מוכנות לעשות יותר ויותר כדי לקבל "זמן מסך" אצלן. ומה שקורה כתוצאה מכך הוא שפתאום מוצר אחד ספציפי (או גם קולקציית מוצרים שלמה שמושקת) מופיע אצל כל אחת ואחת מהן בורסיה זו או אחרת. ומה לעשות שהייפ לא תמיד חייב להיות מוצדק, ובל נשכח גם שמוצר איפור/טיפוח שעבד עבור יו טיוברית אחת לא בהכרח יעבוד עבור כלל הצופות שלה, הרי כולנו בעלות סוגי עור שונים, גווני עור שונים, מבנה פנים שונה ובקיצור, שונות זו מזו.
לכן כשראיתי שהמוצר הזה מופיע אצל כמעט כל יו טיוברית, ומהולל פה אחד אצל כולן, הסקפטיות הידועה התגנבה לליבי ומצאתי את עצמי דוחה את רכישתו שוב ושוב.
אבל בסופו של דבר, כמה מפתיע, נשברתי וצירפתי אותו להזמנה.

Filmstar bronze & glow


וקודם כל אריזת הקרטון החיצונית שלו. זאת שאני בדרך כלל זורקת לאחר שסיימתי לצלם אותה עבורכן לבלוג. ובכן, לא זורקת את זאת. כי היא מיוחדת במינה.

Filmstar bronze & glow



Filmstar bronze & glow



Filmstar bronze & glow


אין מילים. באמת. 

אבל מה שחשוב הוא התוכן ולא הקנקן, והתוכן, מלבד היותו בעל עיצוב יפהפה גם כן, הוא פשוט מוצר נהדר שמורכב מהיילייטר עדין וברונזר מקסים שמשתלבים יחד בהרמוניה והופכים את חימום והארת הפנים למשימה קלה ביותר.
לאור הביקוש שנוצר למוצר הזה Charlotte Tilbury גם השיקה אותו בגרסה כהה יותר, Medium to dark, ללא ספק צעד חכם.

Filmstar bronze & glow



Filmstar bronze & glow



סווטצ'ים:

Filmstar bronze & glow


אף אחד מהמוצרים שקראתם עליהם בפוסט הזה אינו מוצר חובה באיפור, וללא ספק ניתן להסתפק באחד מהם או לחפש מוצרים דומים במחירים עממיים יותר.
אבל כבר ציינתי שרכישת מוצרי יוקרה מעניקה תחושה אחרת לגמרי ויש בהחלט מקרים שבהם "על איכות צריך לשלם", אני שמחה שבמקרה של כל המוצרים שבפוסט גיליתי שהאיכות אכן שוות ערך למחיר!



Comments