It's raining highlighters

בכל פעם שאני מסתכלת על אוסף ההיילייטרים שלי עוברת במוחי המחשבה שיש לי יותר מדי, כי בואו נודה שאף אחת לא באמת צריכה יותר משניים- שלושה כאלה. ואז אני נזכרת כמה אני אוהבת כל אחד ואחד מהם וברור לי שביום שיושק היילייטר חדש ויפה נוסף לא אהסס לרכוש גם אותו. כמו שנאמר: If you can't beat them- join them,
ליחצו כאן כדי לקרוא את פוסט ההיילייטרים הקודם שפרסמתי לפני ארבעה וחצי חודשים.
אז קחו הרבה אוויר ותתכוננו לפוסט א-ר-ו-ך, כי אתן עומדות להכיר את כל ההיילייטרים שהצטרפו לאוסף שלי בחודשים האחרונים, והם לא מעט.




הנבחרת הזוהרת





Highlight powder
HEMA


HEMA Highlight powder



HEMA Highlight powder



Hema היא רשת הולנדית שבביקורי הרבים באמסטרדם בשנים האחרונות צקצקתי שוב ושוב בלשוני והצרתי על כך שאין אותה בספרד. אז מה אתן יודעות? מישהו למעלה שמע אותי ופתח סניף יפהפה של הרשת במרכז ברצלונה, חמש דקות הליכה מהבית שלי. 
תמצאו בסניף הזה ממתקים, כלי מטבח ואמבטיה, בגדי ילדים, הלבשה תחתונה למבוגרים, בגדי ים וכן כן גם קוסמטיקה. יש להם ליין שלם של מוצרי טיפוח פנים וגוף וקולקציית איפור יפה.
ההיילייטר שלפניכן הושק במסגרת קולקציית הקיץ של הרשת ונכון שהאריזה החיצונית פשוטה לחלוטין, אבל ההיילייטר עצמו לא מבייש בעיצובו גם היילייטרים של מותגי יוקרה.
הוא מורכב משילוב של גוון ורוד אפרסקי, לוונדר ולבן ומשופע בשימר, אבל על העור מתקבל כעדין מאוד ולהבדיל ממרבית ההיילייטרים שתכף תכירו, הוא דווקא יתאים לאלה מביניכן שמחפשות מראה מואר מתון יחסית. 
אסייג ואומר שלצערי המוצר הזה יהיה קשה מאוד להשגה עבור מי שגרה בישראל- הן בשל השתייכותו למותג שנמכר רק באירופה והן בשל היותו במהדורה מוגבלת.


סווטצ'ים:
הסווטצ' התחתון הוא שילוב של 3 הגוונים יחד.


HEMA Highlight powder






Spring\summer 2016 runway palette
Highlighting palette
Nude gold #02
Burberry


Nude gold #02



Nude gold #02


ל- Burberry יש את הכישרון להנפיק היילייטרים מהממים ביופיים (ובמחירם) הגורמים לי כל פעם מחדש לשלוף את הכרטיס ולגהץ אותו. כשהם הנפיקו את ההיילייטר המוזהב שלפניכן, שקיים גם בגרסה לבנה, התלבטתי קלות, ניסיתי להתאפק וכמו שאתן רואות זה לא ממש הצליח.
ההיילייטר הזה היה מהדורה מוגבלת ולכן הוא בראש ובראשונה מוצר אספנות. חיפוש זריז ב- ebay יגלה לכן שמחירו ההתחלתי הוא 70$ ומשם זה רק ממשיך ומטפס, וקחו בחשבון שמעבר להטבעה המרשימה והמעוצבת שהוא מגיע איתה, מדובר בהיילייטר איכותי שמספיק ליטוף שלו עם המברשת כדי לקבל אפקט הארה מקסים- ותבינו למה בעתיד המחיר שלו עבור אספנים רק ימשיך ויעלה. 


סווטצ':


Nude gold #02





על החברה הבאה כבר כתבתי ואמרתי שכשזה מגיע לתחום ההיילייטרים הם ללא ספק פיצחו את הנוסחה. יש להם את ההיילייטרים הטובים ביותר בשוק, ולאוסף שלי התווספו השניים הבאים:

Shimmering skin perfector pressed
Pearl
Becca 


Pearl



Pearl


Pearl הוא היילייטר לבן. לחלוטין. עקרונית אני פחות מתחברת להיילייטרים שהם כל כך בהירים, וניגשתי לשימוש הראשוני בו בחשש לא קטן. 
אבל כמו במרבית הדברים בחיים הסוד הוא במינון, ובמקרה שלו מעט מאוד חומר מעניק הארה מחמיאה. כמובן שיד קלה מדי על המברשת תיצור באופן מיידי הארה שכשמדובר בהיילייטר לבן תראה כמו כתם, ולכן צריך לעבוד איתו בזהירות כדי לקבל תוצאה יפה מאוד.



Pearl





Shimmering skin perfector pressed
Champagne pop
Becca 


Champagne pop




Champagne pop




Champagne pop



כמה דובר על שיתוף הפעולה הזה בין חברת Becca לבין היו טיוברית Jaclyn Hill. כשההיילייטר הזה הושק לפני למעלה משנה הוא הוגדר כמהדורה מוגבלת, וההיסטריה הכה מוגזמת שהתפתחה סביבו גרמה לי להחליט שדווקא לא אזמין אותו ויהי מה. 
ואז הוא שולב בליין הקבוע של החברה כי בואו נודה בזה- Becca הם עסק כלכלי ומטרתם היא להרוויח כמה שיותר כסף, ואז נחתתי בניו יורק וכשנכנסתי לספורה במנהטן הוא קרץ לי מהסטנד, ואז הוא חזר איתי הביתה לברצלונה ועכשיו הוא מופיע בבלוג.
ותקשיבו, ההייפ מוצדק. 
ההיילייטר הזה הוא אור בעיניים, אין שום אפשרות "ללבוש" אותו בצורה עדינה. הוא מסוג ההיילייטרים שהם In your face, הגיוני מאוד עבור מי מכן שמכירה את Jaclyn Hill מהסרטונים שלה- האישיות שלה היא בדיוק כזאת: קולנית, דינמית ובולטת.


Champagne pop




סווטצ'ים:

Becca 


אני חייבת שוב להדגיש שההיילייטרים של Becca מופלאים, וכשיצא שיתוף הפעולה האחרון שלהם עם Jaclyn Hill, פלטה המכילה 2 היילייטרים (שאחד מהם הוא ה- Champagne pop) ו- 3 סמקים, הייתי צריכה להחזיק את עצמי בכוח כדי לא להזמין גם אותה. פשוט "עינוי סיני" שכל מכורת איפור תוכל להזדהות איתו.





Highlighter trio
Violet Voss


Highlighter trio




Highlighter trio


מטרתה המוצהרת של הנסיעה שלי לניו יורק באפריל האחרון הייתה ה-IMATS, יריד איפור ענק שמתקיים שם פעם בשנה (כמו גם בערים נוספות בארה"ב) ולמרות שלא תכננתי החלטתי לרכוש את הפלטה הבאה של המאפרת Violet Voss. הייתה שם למכירה גם פלטת הצלליות שלה, מהממת ביופייה, אבל הצלחתי להפגין איפוק ולדלג עליה.
הפיגמנט של ההיילייטרים הללו הוא אחד המדהימים שנתקלתי בו, רך, נימוח וקל לעבודה, אמנם לא Becca אבל קרוב מספיק. 
ואם תרצו ממש להתקטנן איתי אז תוכלו בהחלט לומר שהפלטה הזאת עונה על כל הצרכים מבחינת גווני היילייטרים ואין לי צורך בכל השאר. אז תגידו. 
אבל ברצינות- הפלטה הזאת היא המוצלחת ביותר שנתקלתי בה בגזרת ההיילייטרים, ואם אני מסתכלת עכשיו ברחבי האינטרנט ששופע פרסומים על פלטת ההיילייטרים החדשה שהשיקה היו טיוברית Kathleen lights עם Make up geek, אין לי בכלל ספק שהפלטה של Violet Voss עדיפה ופרקטית בהרבה עליה.


Highlighter trio




סווטצ'ים:


Highlighter trio




כבר אמרתי לא פעם ולא פעמיים שמוצרי איפור נוזליים או קרמיים נוחים מאוד לעבודה ומפגינים עמידות מצוינת בתנאי חום, שבואו נודה בזה - אלה הם התנאים השוררים בישראל מרבית השנה, ולכן מקומם לא נפקד מהאוסף שלי ומהפוסט הזה.

Touche Eclat
Luminous ivory #2
Slogan edition
Yves Saint Laurent

Touche Eclat



Touche Eclat


טוש ההארה של YSL הוא מוצר קאלט. נקודה. 
הוא קיים בשוק כבר המון שנים, מדי פעם יוצאות לו גרסאות בעיצובים מיוחדים כמו זאת שלפניכן ויש משתמשות מכורות אליו שלא תחלפנה אותו לעולם.
לאלה מכן שנתברכו בעיניים ללא כהויות תחתן הוא יכול לשמש כקונסילר לכל דבר ועניין, ולאלה מכן, כמוני, שסובלות מכהויות הוא יכול לשמש כמוצר הארה עדין, סופר טבעי ומחמיא מאוד.
בשני המקרים הוא מעניק לעיניים עייפות מראה מואר, ובימים של עייפות קשה הוא החבר הטוב ביותר שלי ליצירת אשליה של עירנות- כאילו התעוררתי משנת לילה מצוינת.





Dandelion
Shy beam
Nude pink matte-radiance highlighter
Benefit

Shy beam




Shy beam



זוכרות שאני תמיד אומרת שחברות קוסמטיקה אוהבות "לחלוב" מוצרים מצליחים עד תום? ראו מקרה Urban Decay וליין מוצרי ה- Naked הבלתי נלאה שלהם? אז גם benefit לא פספסו את ההזדמנות, לקחו את פודרת ההארה הורדרדה והמתוקה שלהם שנקראית Dandelion והשיקו לה את הגרסה הנוזלית שלפניכן. 
זהו היילייטר ורדרד ללא טיפת שימר שלבדו לא מספק לי את ההארה שאני אוהבת, ולכן תמיד אשלב אותו עם היילייטר אחר בגרסת פודרה מעליו. 
שילוב כזה מעניק עמידות מנצחת וברור לי שההארה הזאת תחזיק מעמד הרבה שעות מבלי לדהות או לזוז.
ואפרופו "חליבה", ה- Dandelion הושק גם בגרסת סומק נוזלי, שלא תגידו שלא אמרתי.





Fluid glow
Golden spirit #co1
Sound of silence collection
Catrice

Golden spirit #co1


כשראיתי את היילייטר הנוזלי הזה, שהושק במהדורה מוגבלת במסגרת אחת הקולקציות של חברת Catrice, היה לי ברור שאין לי בו צורך. אבל במחיר של 5 יורו זה ממש לא עניין אותי ובוודאי שקניתי אותו.
בתור אריזת זכוכית מושקעת ביותר יחסית למוצר דראגסטור נמצא היילייטר שהגוון שלו הוא כבר על גבול הברונזר, משופע בשימר ופשוט יפהפה. גם הוא אינו מיועד לחלשות הלב שביניכן- הארה עדינה לא תקבלו איתו. מה שכן תקבלו זה מראה שזוף, זוהר ובריא, לגמרי קיץ בבקבוקון.
אם במקרה תתקלו בו - תחטפו אותו.



סווטצ'ים:
מלמעלה למטה-
Yves Saint Laurent
Benefit
Catrice


היילייטרים נוזליים



Skin fetish 003
Nude
Pat Mcgrath labs

Skin fetish 003


Pat Mcgrath היא מאפרת בינלאומית שטיפין טיפין משחררת לאוויר העולם מוצרי איפור הנמכרים בספורה ארה"ב.
עכשיו בואו נודה שבסך הכל אני "שועלת איפור" ותיקה. לאורך השנים קניתי כמויות איפור עצומות וקשה מאוד להרשים אותי ולגרום לי להוציא 70$ על היילייטר, ועוד בטח על כזה שנראה כמו מוצר דראגסטור, גם אם הוא מגיע באריזה כסופה ומלאה בפאייטים מנצנצים.
אבל Pat Mcgrath הצליחה לגרום לי לעשות בדיוק את זה, והרי התוצאה לפניכן.
בתוך אריזת הפאייטים מגיעים 3 מוצרים, ואני נשבעת שאני לא מצליחה להבין איך בשנת 2016 ועם התחרות וההיצע שקיימים היום בשוק Pat Mcgrath הרשתה לעצמה להסתפק באריזות הכל כך פשוטות האלה.
אבל נשים את זה בצד ובואו נדבר על מה שבתוך הקנקן.


Skin fetish 003


הסטיק נקרא Nude shiny stick, צידו האחד הוא באלם שקוף וצידו השני הוא היילייטר זהוב ברונזה. והשילוב שלהם זה על גבי זה הוא לא פחות ממושלם. מודה.
באריזה העגלגלה מגיע פיגמנט שנקרא Iridescent pink, מוצר דואוכרומי שנע בין לבן לורוד מטאלי, ובדיוק כפי שטאטי אומרת בסרטון שנמצא פה בהמשך הפוסט- אין לי שום דבר דומה לקיט הזה באוסף שלי, ולכן הייתי חייבת לקנות אותו (היא אגב קנתה את שני הקיטים שהושקו).

Skin fetish 003



סווטצ'ים:

Skin fetish 003



Buffer brush 003
Pat Mcgrath labs


במארז מגיעה גם המברשת הבאה, שהושקה במיוחד לשימוש עם הפיגמנט ועליה אין לי שום דבר מיוחד לומר. מדובר במברשת סטנדרטית, טובה, שלמרבה החרדה השירה כמה שערות בחפיפה הראשונה אבל אני שמחה להרגיע ולעדכן שמאז היא כבר לא משירה, ואני משתמשת בה גם עם ההיילייטרים האחרים שראיתן בפוסט הזה.

Buffer brush 003


נכון שלא הייתי חייבת לרכוש את הקיט הזה אבל אני שמחה שהוא שלי. 
הוא נמכר עד גמר המלאי באתר ספורה האמריקאי וכבר לא ניתן להשיגו, אבל בימים אלה מושקים קיטים שלה לשפתיים, גם הם במארזי פאייטים מנצנצים, רק ורודים הפעם- לחצו כאן כדי לראותם.



וכפי שכתבתי טאטי רכשה את 2 הגרסאות שהושקו לקיט של Pat Mcgrath, לחצו על הסרטון כדי לצפות בסקירה שלה:


Comments