TOM FORD

זוהי הופעת הבכורה של המותג TOM FORD בבלוג שלי, ויש 2 סיבות טובות לכך שזה קורה רק עכשיו.
האחת היא יוקר המותג. אם אני מנסה לחשוב על בתי אופנה אחרים שמחזיקים גם ליין איפור יוקרתי כמו Burberry ,Dolce & Gabbana ו- Marc Jacobs, אז TOM FORD בהחלט נמצא באותה שורת תמחור אם לא מעליה.
השנייה היא הקושי להשיג את מוצרי האיפור שלו. באתר של ספורה ארה"ב נמכר חלק מצומצם מאוד שלהם, באתר הרשמי שלו (ששולח גם הוא כמובן רק בתוך ארה"ב) יש אמנם מבחר לא רע אבל שוב אנחנו חוזרים לסוגיית המחיר- משום מה המחירים שם יקרים יותר מבספורה, ובספרד מוצרי האיפור שלו כלל לא נמכרים. בקיצור, לא קל. 
וההפתעה הגדולה ביותר בהקשר הזה היא שאת מרבית מוצרי האיפור שלו ניתן להשיג, ועוד במחירים סבירים מאוד עבור המותג הזה, בלא אחר מאשר הדיוטי פרי בנתב"ג! סוף סוף מותג אחד שיצא צדיק במדינת ישראל.

אז קצת רקע על TOM FORD לפני שאציג לכן את המוצרים שרכשתי ממנו עד כה. 
האיש והאגדה נולד בטקסס אבל את מרבית ילדותו בילה בסנטה פה, ניו מקסיקו. הוא למד ארכיטקטורה בניו יורק ובפריז ובשנת 1990 עבר למילאנו והחל לעבוד כמעצב בג'וצי ובאיב סן לורן במשך כ-15 שנים.
ב-2005 הוא פתח את המותג על שמו והרחיב אותו מעבר לביגוד עם ליין משקפי שמש ועם ליין הביוטי שיצר בשיתוף פעולה עם קונצרן אסתי לאודר. בנוסף הוא פתח גם באותה שנה חברת הפקות סרטים שנקראת Fade to black. 
למותג יש קרוב ל-100 חנויות ונקודות מכירה ברחבי העולם, ו- TOM FORD עצמו מחלק כיום את חייו בין לוס אנג'לס, לונדון וסנטה פה.

כעת בואו ותכירו את המוצרים שרכשתי מהמותג עד כה, לא אגזים אם אומר (שוב) שיש "למשכן כליה" כדי להיות הבעלים של המוצרים שלו, לראייה שלושתם יחד עלו כ- 700 ש"ח...




TOM FORD





Eye quad
#01 Golden mink


#01 Golden mink




#01 Golden mink




#01 Golden mink



אין לי דרך להצדיק את הרכישה הזאת. באמת. אין שום הגיון ברכישת רביעיית צלליות במחיר של 63$. הרי במחיר הזה אני יכולה לרכוש פלטות צלליות מעולה של Urban Decay או Too Faced שמכילות פי 3 ו-4 יותר צלליות, ועוד יישאר לי עודף. 
אבל רגע, אם חשבתן שהמחיר של 63$ בדיוטי פרי בנתב"ג מוגזם אז רק תדעו שבאתר הרשמי של TF הפלטה הזאת עולה, כן כן, 82$.
ולגופו של עניין, פלטות הצלליות של TF הן שם דבר בעולם האיפור היוקרתי. 
נתחיל מהקנקן. בתוך נרתיק בד חום טמונה פלטה מלבנית ואלגנטית, בעלת סגירה מגנטית. כשפותחים אותה מתגלות 4 צלליות בגודל מכובד ושתי מברשות דו צדדיות קטנטנות. הצלליות של TF נחשבות לפיגמנטיות ולעמידות, ואני שמחה לומר שלפחות הרביעייה שאני בחרתי עומדת בציפיות.
שתי הצלליות העליונות מזכירות פיגמנט דחוס- יש להן מראה ומרקם גליטרי ביותר, ושתי הצלליות התחתונות הן בעלות שימר עדין יותר.
שילוב הגוונים בה נראה לי מצד אחד די בנאלי אבל מצד שני כזה שמאפשר יצירת מראות זריזים ואפקטיביים עם צלליות בגוונים חומים-מוזהבים, ובתוספת של האייליינר שתכף תכירו הופכים למראה ערב מחמיא. 


#01 Golden mink




סווטצ'ים:

#01 Golden mink






Eye defining pen
Deeper #01

Deeper #01




Deeper #01



זה האייליינר הטוב ביותר שניסיתי אי פעם. 
הטוב. ביותר. שניסיתי. אי. פעם.
ואני לא מגזימה. אין לי דרך להסביר את זה במילים, אבל האייליינר הזה מושלם, שלמות, אין דברים כאלה.
הוא שחור משחור, דו צדדי כשצידו האחד טוש בעל חוד סטנדרטי שיצירת קו עם כנף מושלמת בעזרתו היא הדבר הקל ביותר שתעשו, וצידו השני חוד קטנטן ודקיק שמקל על חידוד הכנף במידה ויש בכך צורך.
אבל הקסם האמיתי של האייליינר הזה הוא העמידות שלו.
שתקום מי שהשתמשה באייליינרים טוש מסוג זה, ושנייה אחרי שהניחה אותם בקצה הפנימי של העין לא גילתה שהלחות הטבעית באזור הזה חירבה לה את הקו? 
אז עם ה- Eye defining pen של TF זה לא קורה. הוא מתקבע מיידית ולא זז, לא נמרח, לא דוהה. פשוט מוצר קסום ש"שווה את משקלו בזהב" (ועם תג מחיר של 48$ השימוש במילה "זהב" הוא מוצדק לחלוטין). 
תקנו אותו. נקודה.



סווטצ'ים:


Deeper #01






Bronzing powder
#01 Gold Dust
Shimmer finish


#01 Gold Dust




#01 Gold Dust




#01 Gold Dust



יש לי כל כך הרבה ברונזרים, בחיי. לכן ההחלטה להוסיף עוד ברונזר לאוסף, ועוד אחד שעולה 61$, הייתה גם היא לא רציונלית בעליל. אבל כבר הבנו שלא תמצאו יותר מדי רציונליות בפוסט הזה, נכון?
הברונזרים של TF מהווים מוצר קאלט של המותג, והם מגיעים בשני גדלים- זה שאני רכשתי, שנחשב לגודל המוקטן (משקל של 8.7 גרם) וקיים בשלושה גוונים, שניים שהם מאט וה- Gold Dust השימרי, והפורמט השני, הגדול יותר, שמחירו באתר ספורה הוא 98$.
נראה לי פרקטי יותר לרכוש את הגודל הקטן, ובחרתי ב- Gold Dust כי יש לי כבר יותר מדי ברונזרים בגימור מאט והתחשק לי להתחדש דווקא בגימור שימר.
הברונזר הזה מעולה, חמאתי, קל להנחה ולהטמעה ויוצר את מראה השיזוף הבריא עם מעט נצנוץ. להגיד לכן אבל שאין לי ברונזרים אחרים, זולים יותר, שמשיגים את אותה התוצאה? בוודאי שיש לי.
עם זאת הברונזר הזה "חתיך", זועק יוקרה וכיף לי להשתמש בו. כבר מזמן הצהרתי שרכישות מסוג זה הן כאלה שרק מכורות איפור אמיתיות תוכלנה להבין.



סווטצ':


#01 Gold Dust




אין לי ספק שבפעם הבאה שאחזור מהארץ הביתה לברצלונה תהיה עוד עצירה בדוכן של TF בדיוטי פרי בנתב"ג, Please don't judge me, 
בטח ובטח שלא אחרי שתצפו בסרטון הבא של Tarababyz, שלעומתה אני מרגישה צנועה ביותר :)






אלה הם גם הימים האחרונים להירשם ל-Giveaway יום ההולדת שלי,
ליחצו כאן למעבר לפוסט!




Comments

  1. וואו איזה כיף תתחדשי כמו שאמר הכל נראה יוקרתי

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! ואין ספק שלפעמים אנחנו לגמרי משלמות מחיר מופקע על שם ואריזה, לפחות במקרה של TF מקבלים גם איכות ;)

      Delete

Post a Comment