...Here comes the sun

תחילת חודש יוני.
הקיץ מתדפק בדלת, בישראל הוא כבר נוכח מאוד אבל כאן בברצלונה הוא עדיין מתלבט אם להיכנס, וזה מתבטא בימים שמשיים יפים שמתחלפים ללא כל התרעה מוקדמת בקור וגשם. בקיצור, אי אפשר לדעת מה ללבוש שיוצאים בבוקר מהבית, ובכל מקרה הקרדיגן תמיד בתיק.
אבל ישראלית אנוכי ומבחינתי יוני זה כבר קיץ, ומה טוב יותר מלפתוח קיץ עם מוצרים של TOO FACED שכל כולם זועקים השתמשי בי, ואז לבשי שמלה קלילה, נעלי כפכפים וצאי לטייל ברחובות העיר עד שתגיעי לשכונת ברצלונטה שלחוף הים, תשבי ותשתי כוס סנגרייה מרעננת?

ממתקי TOO FACED הקייצים



Pardon My French Set

כשראיתי את הסט המהמם הזה בדוכן TOO FACED בספורה, היה לי ברור שהוא חוזר איתי הביתה.
בתוך תיק איפור צבעוני ומשמח נחו להם מוצרים מצוינים של החברה, והנה הם לפניכן: 

תיק איפור




פריימר העיניים המהולל Shadow Insurance:


Shadow Insurance

אמנם Shadow Insurance בגודל ממש מוקטן הפעם, אבל עדיין שווה.
לאורך השנים ניסיתי פריימרים שונים לעיניים, חלקם טובים יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד לא הצליח עד כה להשתוות לזה של ה- Shadow Insurance. כתבתי עליו עוד בפוסט הסקירה הראשון שפירסמתי בבלוג ואתן מוזמנות לחזור ולקרוא זאת כאן.
אני חושבת שזה מוצר חובה בתיק האיפור של כל מאפרת מקצועית ושל כל מתאפרת שרוצה שהצלליות שהיא הניחה בבוקר ימשיכו איתה עד הערב.
אתן יכולות להזמין אותו מהאתרים הבאים:
Lookfantastic






המסקרה Lash Injection Extreme Volume Tubing

Lash Injection Extreme Volume Tubing Mascara


מסקרה המיועדת לתת נפח, אורך ואפילו מגע דרמטי לריסים (כך לפי החברה), ואני גיליתי שלמרות גודלה המוקטן שמשמעותו ידית אחיזה קצרה ולא נוחה, בזכות מבנה המברשת עצמו, שהוא ארוך ורחב כשל מסקרה בגודל מלא, אני מצליחה לקבל בשימוש בה מניפת ריסים בדיוק כמובטח- בעלת נפח, אורך מרשים ודרמטיות, ואימצתי את המסקרה הזאת בשמחה.





Perfect Eyes Waterproof Eyeliner in Perfect Black


עיפרון אייליינר שחור משחור, שאני רק יכולה להניח שפורמולת הג'ל שלו היא שהופכת את ההנחה לרכה שלא לומר נימוחה, כך שמלאכת הטשטוש אם רוצים לקבל מראה מעושן יותר בעזרת המעין מחק שנמצא בצידו השני הופכת לפשוטה ביותר.
העמידות שלו יפה ומהרגע שהתייבש הוא התקבע במקום ולא זז לאורך כ- 8 שעות, עד שהסרתי אותו בקלות בעזרת מסיר איפור העיניים הדו פאזי של KIKO.
יש ל- TOO FACED תשעה גוונים בסדרת העפרונות הללו ומהניסיון שלי עם העיפרון הזה מדובר במוצר מוצלח בהחלט.




Bonjour Soleil 2014 Eye Shadow Collection




אז מה יש לנו כאן?
פלטה מתוקה להפליא המכילה 9 גווני צלליות:

Bonjour Soleil 2014 Eye Shadow Collection


Seashell היא צללית בגוון ורוד בהיר מאוד
Plumeria בגוון ורוד חי
Cocoa Beach בגוון שזיפי חום
Sand Dollar האפרסקית הבהירה
Firefly הנחושתית
Chocolate Sun בגוון חום עשיר
Sunbeam זהוב חיוור
Mermaid הירקרקה כחולה
Toasted Coconut בגוון חום קרמל.
כל הצלליות הן בעלות שימר ברמה זו או אחרת כאשר המיוחדת והאהובה עלי ביותר מביניהן היא ללא ספק ה- Mermaid.
ייאמר לזכות TOO FACED שרמת איכות הצלליות שלהם נשמרת גם בפלטה מסוג זה, והן נוחות להנחה, פיגמנטיות מאוד ובשילוב עם ה- Shadow Insurance כבסיס מגלות עמידות לאורך שעות ארוכות.

אהבתי את העובדה שהם גם מצרפים לפלטה מספר הצעות לשימוש בה, מצוין למתאפרות מתחילות שנוטות לרוב לבהות בפלטות צלליות מבלי לדעת מאיפה להתחיל:

מדריך!






Bonjour Soleil Limited Edition Summer Bronzing Wardrobe

ועכשיו זה הזמן לעצור, להסתכל בתמונות ולהבין היטב למה מתכוונים כשאומרים "שלמות בקופסה":

Bonjour Soleil Summer Bronzing Wardrobe



Bonjour Soleil Summer Bronzing Wardrobe


ההזדמנות המושלמת להתחדש בבת אחת ב- 3 ברונזרים מעולים של המותג, בצירוף מברשת קבוקי מתוקה להפליא, כשהכל ארוז בתוך קופסת פח נאה.

הברונזר Chocolate Soleil Matte Bronzer מצוין לביצוע חיטוב והצללות בפנים, ויש לו נצנוץ עדין ומחמיא ביותר וניחוח אלוהי של שוקולד. יחד עם ה- Hoola של בנפיט הוא הפך מיידית לברונזר החביב עלי.
Sun Bunny Natural Bronzer הוא הברונזר המושלם לחימום המראה הכללי של האיפור –  ניתן לתת בעזרתו מראה של נגיעת שמש או שיזוף קל באמצעות שימוש בו באזורים הגבוהים של הפנים שמשתזפים בשמש בדרך כלל, קרי עצמות הלחיים, מצח, גשר האף והסנטר.
Snow Bunny Luminous Bronzer הוא ממש לא ברונזר מבחינתי, אלא לחלוטין היילייטר ומהסוג המוצלח- זה שמצליח לתת הברקה בריאה על עצמות הלחיים, במסגרתה אנשים מסתכלים עליך, את נראית להם זוהרת אבל הם פשוט לא יודעים להגיד למה.
Flatbuki brush היא בונוס נאה שמשלים את הקיט, מברשת יפה ושימושית הן לביצוע הצללות והן לחימום הפנים.




גם כאן TOO FACED לא התעצלו וצירפו הצעות שילוב שונות בין הברונזרים על גבי הפנים:

מדריך!




בשורה התחתונה- סט שאין מילה אחרת להגדירו מלבד "בינגו", אני חושבת שזו הקנייה הראשונה מזו תקופה ארוכה שממש ריגשה אותי, ועבור קניינית איפור מתמידה כמוני זה אומר הכל.




2 הסטים שהצגתי כאן הם במהדורה מוגבלת כך שאם אתן רוצות אותם קחו בחשבון שהם לא יישארו זמינים על המדפים עוד תקופה ארוכה...


ואני חושבת שהשיר המקסים הזה מתבקש עכשיו:





ואם עדיין לא נרשמתם להגרלת השנתיים שמתקיימת עכשיו בבלוג -
זה הזמן לעשות זאת,


Comments

  1. מקנאה על הגישה הישירה לספורה :) סקרנת אותי, אין לי מוצרים של Too Faced עדיין, ונראה לי שזה יהיה פתיח ראוי להכרות איתם...

    ReplyDelete
    Replies
    1. את מאמינה שגם אני עדיין מקנאה בעצמי כל פעם שאני פשוט "קופצת" לספורה ברגל? הזוי כמה אושר החנות הזו מסבה למכורת האיפור הממוצעת!
      ואני חושבת ש- Too Faced, יחד עם Benefit ו- Urban Decay, מהוות את 3 חברות האיפור המובילות מבחינתי, ממליצה בחום לנסות את מוצריה :)

      Delete
  2. לגמרי, כשהייתי בניו-יורק חברים שלי כבר התחילו לצחוק על הבהייה שלי בכל סניף שלהם שבו נתקלנו :)
    אצלי השלישייה היא Benefit, Urban Decay ו-theBalm, אבל תמיד יש מקום לעוד! סומכת על ההמלצה שלך, אנסה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. וואו, איך אני מכירה את העצירה והבהייה בחנויות/בסטנדים של מותגי איפור, ואת התגובות של הסביבה לכך! #דברים_שרק_מכורות_איפור_יבינו ;)

      מסכימה איתך שגם theBalm הוא מותג מקסים ללא ספק ואני אוהבת מאוד את עיצובי המוצרים שלהם,
      ותודה רבה על הפרגון.

      Delete

Post a Comment